micheal jackson nepneus?

sorry ik moest om dit verhaal echt lachen xD

Het schijnt dat Michael Jackson een prothese had om de gevolgen van al zijn chirurgische ingrepen te verbergen. The King op Pop ging nooit de deur uit zonder zijn nepneus. Het schijnt dat deze in het mortuarium per ongeluk verloren is…

Toen Jackson overleed, werd hij direct naar het mortuarium gebracht en hier is zijn prothese per ongeluk kwijtgeraakt. De man lag daarom zonder neus op opgebaard. Op de plek waar de prothese zat, was alleen nog een smal, donker gat te zien waar kraakbeen omheen zat. De plastische chirurgie die de popster verschillende keren op zijn neus zou hebben laten toepassen, zou de gok van de zanger zodanig hebben verminkt dat het reukorgaan compleet is verdwenen.

dus die neus ligt nog ergens… ;/ ?

‘helaas moeten wij u vertellen dat de neus van jullie geliefde familielid verloren is gegaan’.

nee even serieus, wanneer gaan we die man nou met rust laten?

je zou die neus trouwens maar vinden ;o

‘mama, ik heb de neus van michael jackson gevonden! mogen we hem houden?’

[i]Ik dacht dat het niveau van Girlscene/Celebscene toch écht wel hoger lag dan ik dacht. Maar ze doen gewoon vrolijk mee met het posten van artikels terwijl ze toch in hun achterhoofd weten dat dit klinklare onzin is.

Laat Michael gewoon de rust vinden die hij veel te vroeg heeft verdiend. Waarom men het slechte in andere omhoog haalt; snap ik nog steeds niet. Omdat Michael Jackson een, volgens velen, een O zo plastisch chirurgisch leven had?

Een artikel moet gebaseerd zijn op feiten en argumenten… Niet op klinklare onzin en meningen.[/i]

Is toch al jaren dat er geroepen word dat hij een nep neus had?

HAHAHAHHA xD

:blabla1:

sjezus al die topics van roddels over michael jackson.
laat die man toch met rust.

laat hem toch !@#$%^&*

kijk, die man is nu dood (jammer genoeg & veel te vroeg)
& nu pas gaan jullie allemaal van die roddels verzinnen
maar nu die man dood is kan hij zichzelf niet verdedigen
dus word het automatisch geloofd

dat noem ik nu laf

alsof je een nepneus hebt die er zomaar af kan vallen
loop je op straat, en valt ineens je neus eraf.

Hahaha, ik zou me doodlachen als ik het zie!

Mensen die man is nu dood, dus houd nu gewoon op met al die verhalen dat die homo is, en dat hij een nep neus heeft enzo.
Who cares?

echt zielig dat ze steeds van die roddels verzinne zeg…
blykbaar hebben ze geen leven ofzo :yawning_face:

Mee eens

Ook mee eens.