Micheal Jackson muziek

Hoe kan een donkere man blanke kinderen krijgen dan? Die kinderen zijn gewoon niet van hem maar van een donor.

Luisteren hier ook mensen meer zijn muziek om zijn dood te verwerken? :slightly_smiling_face:

Dat denk ik dus ook, hij is wel blank geworden / gemaakt, maar hij hoort nog altijd vanbinnen ‘donker’ te zijn zegmaar, dus die kinderen zijn echt véél te licht. Maargoed, erg flauw dat zijn ex dat nu dus zo naar buiten brengt, het gaat allemaal alleen maar om geld…

Mijn vader heeft albums van hem, en daar luisterde ik ook naar toen ik een jaar of 10 was (hoorde al eerder 1 van z’n nummers). Ik ben ook geen super grote fan ofzo.

upje

jaa ik luiser naar zijn muziek,
nu hij overleden is wel wat meer.
en alles wat de pers zegt is bijna allemaal bullshit. gek wordt ik ervan.

Uhu, ik ook :frowning_face:

Wat moet hij gedacht hebben dan :face_vomiting: bah, ze hebben hem helemaal kapot gemaakt.

idd zo gaan er bijv. geruchten dat Michael Jackson homo was, vol zit met halfverteerde medicijnen,al 2 jaar eerder overleden is, dat zijn kinderen niet echt van hem zijn, en dat zijn overlijden in scene is gezet.

ik bedoel hebben die mensjes niks beters te doen.
je zal dit maar als werk doen… medelijden

Ik zeg altijd maar zo: Maak van je hobby nooit je beroep!

idd !
zielige pers =.=
Maar ff ontopic,
het duurde serieeeus lang voor ik de tekst van Billy Jean begreep
( je mag me nu wel een idioot vinden :stuck_out_tongue: )
‘But the kid is not my son’ 'k snapte echt niet waarom dat er bij stond!
& dan was het zo plots: Ow, ik heb het! :'D

best wel dom ja.

-.-’’ je hebt zijn naam in de titel verkeerd geschreven! het is met ae, en niet ea; michael

Respect voor EartSong. Die luisterde ik als kind heel veel samen met thriller. Nu zit ik op Youtube dagelijks een nummertje te luisteren, maar niet de hele/ elke dag.

Maar door al die roddels over dat hij eerder overleden zou zijn, geloofde ik er eerst geen snars van dat ie nu echt is overleden… dus ja. Idd nogal respectloos om zulke roddels in het leven te roepen… :frowning_face:

dat schrijf ik ook altijd fout:P

En die schreef ie al in de jaren '70, kun je nagaan…

een paar manden geleden toen ik las dat mj weer concerten ging geven,was ik toch wel benieuwd wie de king of pop nou was en toen had ik zijn liedjes opgezocht op youtube en die vond ik toen egt leuk(vooral earth song)maar toen ging weer naar muziek luisteren waar ik altijd naar luisterde.(dat moest ik van mezelf op een of andere rare reden,het is net zoiets als dat je b.v iets 3 keer moet aanraken van jezelf)en vond ik hem ook een beetje eng van dat ie miss iets met kinderen had gedaan.maar sinds zijn dood luister ik zo’n beetje elke dag naar zijn muziek en ben/ben bezig erachter te komen hoe hij egt was en ben erachter gekomen dat ie eigenlijk een fantastisch persoon was.nja R.I.P lieve micheal.

ik had één dag voor zijn dood zijn eerste zelfgeschreven lied opgezocht op youtube… :frowning:
maar topnummer van hem zijn : you rock my world
startin’ something
beat it
thriller (L)

x

HAAY. :couplekiss_man_woman: Nou uhm. Tjaa, ik luister wel meer naar Michael Jackson nu hij dood is dan toen hij nog leefde. Ik denk de meeste mensen wel. Nu ga je pas inzien hoe beroemd hij was, en hoe goed zijn muziek eigenlijk is. Op TMF en MTV zijn er dagelijks liedjes van Michael als herdenking aan hem. En ik moet zeggen dat ik sommige liedjes niet eens kende. Giorgo Tuinfort was vroeger een vriend van mijn vader, maar nu is hij een song writer die zelfs met Michael mocht werken. Maar toen overleed Michael… Vele mensen hadden en hebben verdriet. Giorgo heeft nog liedjes van Michael die nog niet eens uit zijn. En hij gaat als het goed is toestemming aan Michael’s familie en vrienden vragen of hij de liedjes uit mag brengen. Dus nu is het afwachten.

Groetjes,
Romy

Ikzelf vind zijn topnummers:
You rock my world
&
Sream (samen met Janet Jackson). Maar ik vind Smooth criminal ook heel goed hoor.

Groetjes,
Romy

P.S.:no:Onbegrijpelijk dat nou juist hij moest sterven. :couplekiss_man_woman:

ehem,de moeder is toch wit??