Micheal Jackson muziek

Luisteren jullie nu juist meer of minder Micheal Jackson na zijn dood? Of heb je het nooit geluisterd? Ben benieuwd.

Nooit geluisterd.

jah ik luister nu wel wat meer maar dat is echt omdat het overal wordt gedraaid hahaha :stuck_out_tongue: en vooral op TMF en hij had wel leuke liedjes

Ik luisterde het over het algemeen dus veel op youtube… maar nu heb ik het ook op mijn mp4 gezet … :slightly_smiling_face:

ik luister het nu meer, omdat ik en een vriendin de hele week alleen maar MJ gaan luisteren, als respect voor hem. Maar ik luisterde eerst ook elke dag :grinning: dus ik ben niet zo’n ‘‘nep-fan’’ ofso hoor!

~~~~~~[quote author=LCLOVE link=topic=128242.msg3799945#msg3799945 date=1246378537]
ik luister het nu meer, omdat ik en een vriendin de hele week alleen maar MJ gaan luisteren, als respect voor hem. Maar ik luisterde eerst ook elke dag :grinning: dus ik ben niet zo’n ‘‘nep-fan’’ ofso hoor![/quote]

ik luister nu alleen maar en gek genoeg ken ik bijna al zijn liedjes!

Vroeger toen ik klein was luisterde ik echt super veel naar zijn muziek mr dan door teveel huiswerk,hobbies etc is het verminderd maar altijd als ik me slecht voel krijp ik trg naar zijn muziek, het is echt net een toevluchtoord
nu luister ik terug elke dag naar hem omdat ik hem zo mis
het gevoel toen hij er was was ‘ok hij leeft dus tis ok’ mr nu mis je hem omdat je weet dat hij niet meer leeft :frowning_face:
maar zijn muziek zal nooit dood gaan
xxxxx :four_leaf_clover:

ik luisterde het soms wel maar nu luister ik het wel meer ja, eigenlijk alleen maar

Ik ben een fan (ik heb steeds de neiging om ‘was’ te zeggen, irritant…) & ik vind het echt kut/onverwacht dat hij is overleden :O. Maar ik luister zijn muziek echt supervaak sinds mijn achtste ofzo al. Toen werd ik zegmaar al fan. Maar wat ik dus niet kan snappen is dat mensen nu pas al zijn CD’s enzokopen als herrinering. Maargoed. People are cruel, nu pas komen ze met R.I.P MJ enzo en hiervoor was het nog een ‘pedo’… En dat die Debbie Rowe nu wel gaat zeggen dat de kinderen niet van hem zijn, echt een respectloos mens dat je dat na zijn dood gaat zeggen terwijl je beloofd hebt niet te doen. I’m pissed off now :stuck_out_tongue:.

Dat bleek dan niet meer waar te zijn,want de pers had het verzonnen :pensive:.
Pers is gestoord man!

Sinds een maand ofzo luisterde ik naar 2 liedjes (wanna be startin’ something & the way you make me feel) want die staan op mijn mp3 (:
maar dat had ik gedaan omdat ik ze in me kop had telkens, maarja ik luisterde ze best vaak. haha.

en nu, ja ik luister ze niet (geen zin om te downloaden nu…) maar ik zing ze telkens dooooor, ik ken er best wel veel eigenlijk… best raar.

ik luister ze nu wel meer ja, maar alleen degene die ik echt heel goed vind (en dat zjin er maar 2)

startin’ something vind ik zo leuk :grin:

to high to get over
to low to get under
you’re stuck in the middle
and the pain is thunder

ik luisterde het al
maar omdat het nu heeel veel op tmf is nóg wat meer

Nee, de laatste 2 minuten zijn veel leuker :astonished:

Ik luisterde het sowieso al best vaak
maar nu net iets meer

hahaa, ik was die laatst aan het luisteren en ik dus heletijd meezingen die laatste minuten dus ik telkens zo ‘mama see mama appelsappp’ en zo ging ik de hele tijd door, me broertje vond het kut irritant.

aha ik heb echt een hekel aan dat laatste stukje.

Schrijf het eerst eens goed.

Ja ik luister al heel lang Michael Jackson, en daarom heb ik het er nu ook liever niet over omdat het vet gehyped wordt.
Anyways, stoor me er enorm aan dat mensen zijn naam verkeerd schrijven.