Hallo iederee
Hopelijk kunnen jullie mij helpen want ik heb een dilemma.
Ik zou graag een Michael kors selma schoudertas willen kopen โฌ324,95.
Maar het is wel wat duur maar daar heb ik het wel voor over maar twijfel wel hard of ik het wil kopen en ik zou het ook graag willen meenemen naar school tijdens de examens maar is het daar niet te duur voor?! (Ik ben 15 jaar)
Dat is een dure tas voor een 15-jarige ja.
Als jij het het geld waard vindt en je kan het misschien zou ik het wel doen Het zijn hele mooie tassen en gaan lang mee!
Persoonlijk vind ik het te duur, ook omdat je stijl nog veel kan veranderen. Ik zou misschien zoiets oke vinden als eindexamencadeau of iets dergelijks maar zelfs daarvoor vind ik het een beetje veel. Dure aankopen zijn gewoon risky als je nog jong bent en je stijl nog kan veranderen etc, en je wat minder verantwoordelijk met je spullen omgaat, dat verschilt natuurlijk per persoon maar algemeen ga ik nu beter met mijn spullen om dan toen ik 15 was, en maak ik nu verstandigere keuzes.
Lijkt me een beetje duur om als schooltas te gebruiken.
Dat is gewoon een maand huur voor mij jezus
Dit ja (oke iets minder)! Ik zou echt nooit zoveel geld over hebben voor een tas.
Precies dit.
Bovendien is zoโn tas niet bedoeld als schooltas. Ik zou de centen in je zak houden en wachten totdat je wat ouder bent.
als je die tas gaat gebruiken voor school, gaat hij heel erg snel kapot. omdat de tas duur is betekend niet dat de kwaliteit subliem is, ik heb hier ervaringen mee.
ik zou persoonlijk voor dat geld een look a like kopen voor een fractie van de prijs, en de rest van het geld besteden aan iets leukers (stedentrip, dagje shoppen oid)
Als je het wilt moet je het gewoon doen, ik zou em alleen voor examens gebruiken of dagen dat je niet veel mee hoeft te nemen aar school.
Ook zou ik em niet op de grond zetten en er zeer zuinig mee doen, als je dat doet kan je er wel een paar jaar mee vooruit, wat beter is dan elk jaar een tas kopen van de H&M.
Gewoon doen!
Zoโn dure tas is helemaal geen geschikte aankoop voor een 15 jarige. Want laten we even eerlijk zijn, op die leeftijd is het alleen maar stoer en leuk om met zoโn dure tas te pronken en is je mening en smaak veel te veranderlijk. Wacht nog maar een paar jaartjes en dan kijken of je de tas nog steeds zo mooi vind en of je nog steeds zoveel geld wil neertellen voor een tas.
Toen ik nog op de middelbare zat had iedereen ook zoโn tassen als schooltas dus dat kan wel. Alleen is het inderdaad echt veel geld voor een tas dus denk er nog een keer over na - ik was ook compleet verliefd op รฉรฉn van die tassen maar vond het het geld echt niet waard, maar toen kreeg ik hem vorig jaar cadeau van mijn ouders voor mijn verjaardag. Ik ben wel 19 dus dat ligt waarschijnlijk anders.
Als je het doet voor het merk? Girl, iedereen gaat denken dat het sws al nep is, want laten we eerlijk zijnโฆ zoveel geld uitgeven aan een SCHOOLtas is gewoonโฆ nee
En als je het gebruikt voor school is ie binnen no time minder mooi/kapot.
Sorry maar als schooltas??? Vinden je ouders dit oke?
ahhaha niet doen. dat geld kun je zooveel beter uitgeven aan leuke dingen met vriendinnen, goede doelen, leuke kleding enz.
Die tas is waarschijnlijk niet geschikt als schooltas. Ik heb zelf ook een Michael Kors tas, maar vind de hengels niet sterk genoeg om mโn laptop + zware boeken erin te doen en vervolgens een hele dag mee te lopen. Dus dan moet je je afvragen of je het die 350 euro waard vindt voor een tas die je niet elke dag gebruikt.
+je zegt dat je hem mee wilt nemen voor examens? Laat je dan je MK tas op de gang staan? Want wij mochten absoluut geen tas de examenzaal mee innemen hoor. Lijkt me niet zoโn goed plan.
Ik ga hem alleen gebruiken tijdens de examens niet als schooltas.
Ik zou er nog eens goed ober nadenken en wie weet koop,ik een andere tas maar ik vind zoke modellen wel mooi en die van de h&m lijken mij niet zo heel goed?!
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk. Ik snap dat het het heel erg leuk is om zoโn tas te kopen en het onwijs โlekkerโ voelt om je eerste โdesignertasโ te kopen, maar ik vind 15 wel erg jong om zoโn bedrag neer te leggen. Ik ben nu 22 en heb een tijdje geleden voor het eerst een (tweedehands) designertas gekocht
Sowieso zou ik zoโn dure tas niet gebruiken als schooltas.
Prijs zegt echt niks, ik heb een tas van โฌ14 van de primark die is na 3 jaar nog steeds goed.
Ik zou nooit zoveel geld aan een tas uitgeven (tenzij ik de loterij win). Ben het met de rest eens dat 15 wel erg jong is, ik zou er nog even over nadenken en misschien volgend jaar kopen als je dan nog steeds zo verliefd bent. Want de mode verandert, dit model wordt oud en als je erop uitgekeken raak zit je ermee opgescheept
Als je het over het selma model hebt, invito heeft een look a like!