Michael Jackson fans gezocht die...

Edit; De mensen hebben gelijk, bullshit. Slotjee?

Jonge
this is it de tour ging niet over zijn dood.

-__- is all I can say. (Ja sorry maar ik vind dit zo’n onzin)

this is it, is de laatste tour die hij nog zou doen, de allerlaatste, dus this is it, in de zin van; dit zijn de laatste concerten die ik nog doe.

Ik ga geen discussie houden over het feit of hij wel of niet dood is… :S
Als hij dood, dan kan en mag hy dat. Wat het beste voor hem zou zijn geweest, maar als hij nog leeft zou dat mooi zijn. Voor héél veel mensen.
Verder ga ik hier geen woorden aan vuil maken, :slightly_smiling_face:

XX p

Precies.
Gaan die mongolen helemaal geheimzinnig doen over dat het om zn dood ging :pensive:.

Ik vroeg alleen maar om hulp :S Ik ga dus echt niet hier strijden over of hij wel of niet dood is. ik vraag om hulp of iemand mij wil helpen xD Als ik bewijs zou willen voor het feit dat hij gwn dood is hd ik daar wel om gevraagd. Toch bedankt hoor
xx

this is it is idd gewoon zijn laatste tour.

Daar hebben jullie dan idd wel gelijk in… Maar als ik alle bewijzen hierop zou zetten… dan denk ik dat er heel veel mensen zijn die anders gaan praten…
En dat is watr ik dus niet ga doen want ik wil dat ieder zijn of haar eigen mening heeft.Ik vraag alleen om hulp… XD misschien dat ik ook zo de site maken:

Bewering:
Michael jackson springt uit ambulance.
Bewijs dat dat niet of wel kan:
Zulke filmpjes kunnen bewerkt worden…

Misschien wil iemand mij zo wel helpen?? :slightly_smiling_face:

Knap dat jij uit een paar woorden kan afleiden of iemand dood is of niet.
Misschien werd hij wel geinspireerd door die brief, heeft hij het altijd onthouden en vond hij het wel toepasselijk voor z’n tour.
In ieder geval, ik hoop voor je dat je mensen vindt die je willen helpen. :stuck_out_tongue:

This Is It was toch een nummer dat hij al heel lang geleden had geschreven, maar pas in 2009 had uitgebracht? Dan kan die brief wel over dat nummer gaan.

Okeeee…

Ik denk dat heel veel bronnen niet bruikbaar zijn. MJ was (en nog steeds is) het doelwit van elke roddelpers om zoveel mogelijk geld binnen te halen.

ik mag het eigenlijk niet zeggen maar MJ… is mii buurman :$.
Zijn naam is nu meneer Janssen… *keep it secret!*

heb je niks te doen ofso?

-edit.

Mensen moeten overal iets achter zoeken… Ga een boterham smeren in plaats van een overledene terug te halen.

Alsie terug komt zou dat echt vet nice zijn :stuck_out_tongue: Heeft hij wel goed gedaan dan.

Maarja ik ben neutraal als het hier op aankomt