Michael Jackson al 3 jaar dood?

Heeee
Ik hoorde net dat er een gerucht is, dat Michael Jackson al 3 jaar dood is! Dat dit een nepperd was die nu dood is, dat fans het herkenden dat hij nep was aan zijn loopje, neus en hand!

Zal dit waar zijn?

xx

Geloofde hij het zelf wel?

Wát een onzin zeg.

Nee, zulke belachelijke geruchten zijn er altijd als er iemand bekend sterft.

Ja tuurlijk

onzin

Ik vroeg me al af wanneer zo’n soort roddels zouden komen.

Ik had verwacht dat ze zouden zeggen dat hij helemaal niet dood is, en samen met elvis onder de grond aan het chillen is.

haha geniaal xD

bullshit

idd
en omg alsof zijn kindjes en familie de verschil ni zouden zien
kvind zo’n roddels zooooo dom
wie doet er nu moeite om zoiets te verzinne?!!
<3MJ

wth

Niemand ziet er zo uit als Michael Jackson dat ie de boel kan lopen fucken 3 jaar lang. Er is maar één Michael Jackson, ookal is hij er niet meer, hij zal er altijd zijn.

De laatste zin klinkt raar, maar je zal wel begrijpen wat ik bedoel

Wtff.
Wanneer laat iedereen hem toch eens met rust.
Die rotpers ook met hun roddels.
:S

juist ja :face_with_raised_eyebrow:
een neppe Michael Jackson die de concerten aankondigt van de echte Michael Jackson en dan dacht ie cker van hmm laat ik nu maar doen alsof ik doodga want ik kan nooit zijn concerten gaan geven want ik kan de moonwalk niet doen zoals hij het doet xD

Nouuuuu. Je hebt er een paar rondlopen.

ach nee
ze zeggen ook dat hij nu fake-dood is zodat zijn verkoop stijgt, naar het schijnt had hij 400 miljoen dollar schulden
is ook niet waar hoor
laat die geruchten maar voor wat ze zijn, heb een beetje respect voor hem :wink:

ik word echt gek van al die geruchten over MJ, nu hij dood is (r.i,p)
ze zeggen ook al dat zijn drie kinderen niet van hem zijn, en nog meer van die shitty roddels, sjeeees laat hem toch eens met rust!!
ja, ik kan me hier best druk om maken…:stuck_out_tongue:

hahaha onzin.

leek me nog idd best een stunt als ie gewoon niet dood was en dan nu opeens een keigrote tour geeft ofzo :3
maar al 3 jaar dood…XD nee.

Jezus, wat een onzin. Dit soort dingen zijn er altijd wanneer beroemdheden dood gaan.

Tja, misschien heeft hij zichzelf wel in laten vriezen zodat hij in 20 jaar weer een grote comeback kan maken!
Tuurlijk, jongens. Geloofwaardig.

Omg.