mi moneda

Ik wil heel raag een mi moneda ketting, aleen vind het best wel prijzig.:frowning_face:
Nou hoorde ik van iemand dat je ook gewoon een simpele nep versie van de ketting kan kopen. Iemand e=daar ervaring mee en eventueel een foto van je ketting?:slightly_smiling_face:

Geen ervaring mee, maar ik zag laatst wel zoiets bij de pieces in Den Haag

Zou je eerst kunnen uitleggen wat een mi moneda ketting is?

dit dus:

http://i54.tinypic.com/smaxw8.jpg

oja sorry.
Nja die kettingen dus, maar de ketting zelf zijn echt rond de 50 euro. Vind dat een beetje duur voor een ketting die (blijkbaar) snel stuk gaan…

Oh oke, duidelijk. Zulke dingen hebben ze toch wel bij de six of pieces? :slightly_smiling_face:

Ja, zoek gewoon een look-a-like.
Maar ik heb geen ervaring, sorry.

Ik vind ze echt leuk! Alleen een beetje prijzig …

Bij de Pieces zag ik look-a-likes! :wink:

I’ve got one, ja ze zijn prijzig ik heb 2 pendants 1 large 1 middle, met 2 munten, kwam samen uit op 240 euro maarja dan heb je ook wat.
En dan wil ik wel even zeggen: koop i.p.v een standaard mi-moneda ketting, een échte zilveren ketting, deze vind ik persoonlijk mooier en je kan er ook nog wat anders aanhangen, maar goed vandaar dat mijn samengestelde ketting dan ook wat duurder was.

Mmh als ik jou was zou ik eerder sparen voor een goede ketting dan de hele tijd van die ‘flutkettingen’ kopen, naja of het ligt aan mij maar goedkope kettingen hebben nooit een lang bestaan bij mij…

Ja, daar heb je gelijk in, maar een ketting van 20 euro kan ook best een jaartje of wat meegaan hoor. Je hoeft echt geen honderden te besteden aan zo’n ketting, die overigens niet eens zo mooi is. Waarschijnlijk is het beter om eerst zo’n cheap ass ding te kopen en als het je bevalt dan over te gaan op de duurdere, anders krijg je later spijt, ik bedoel 200 nog wat voor ketting en wat munten is nou niet echt wisselgeld of zo.

Haha ja ik geloof best dat kettingen langen mee kunnen gaan maar op de een of andere manier heb ik een ketting van dat geld 1x om en valt ie dan al uit elkaar of stoot ik een stuk van de afbeelding af.
Ik heb dus dan ook helemaal niks tegen goedkopere kettingen maar ik heb nu gewoon geen zin meer om mijn geld daaraan aan te verspillen, nu heb ik één ketting die overal bijpast, lang meegaat, die ik nog kan veranderen.
Ik wilde gewoon even mijn ervaring kwijt.

Maar even ontopic, misschien moet je eens rondkijken op internet TS?

ik heb er eentje die er op lijkt van de pieces

jaa tuurlijk is dat zo, maar ik ken ensen waarvan die officiële ketting ook kapot is gegaan dusja.

ik dacht al, wtf heb ik hier gereageerd? maar ik had dat plaatje eerst ook haha.