Mi Moneda ketting combi's

Hallo :slightly_smiling_face:
Ik krijg voor de kerst waarschijnlijk een mi moneda ketting en ik vraag me nu dus af wat de mooiste kleur combinaties zijn. Persoonlijk denk ik dat een zilveren pendant met een rosé gold munt wel mooi is…
wat voor combinaties hebben jullie?

Ik ga morgen mijn zilvere L hanger halen met een blauwe Roca. :heart::heart:

Ik heb zelf zilveren hanger (middel) en goude hanger (groot) bij die goude vind ik de blauwe Roca echt heel mooi… Eigenlijk vind ik alles van mi moneda wel mooi maargoed,
ik wil wel even zeggen dat bij rosé gold de kleur vrij snel weg gaat! Ik wilde namelijk ook eentje kopen laatst maar de verkoopster wees me daar op. Dat verklaarde ook waarom er een soort groen-achtig streepje op mijn 3d munt, zilver met rosé, zat wat niet meer weg gaat, dat is dus gewoon een stukje waar de kleur weg is. Ik zou dus eerder goud nemen ipv. rosé want dat gaat langer mee :wink: x

http://cdn.webshopapp.com/f/zznnkk/image.jpg

Deze munt met een zilveren hanger! <3

Nooit van gehoord maar ik zou geen goud of rose met zilver combineren.

Je kunt toch ook gewoon alles zilver laten?
Dan zou ik dat doen.

Ik zou geen rose munten nemen want die kwaliteit is echt heel heel slecht, een vriend van mn vader heeft een juwelier en die krijgt alle rosemunten terug. De laag bij het rosegoud slijt er namelijk af, bij goud en zilver gebeurt dat niet omdat deze echt zijn.

<— jaaa, dat bedoelde ik ook :wink: