MH17 goede vriendin weg, wil iets speciaals

Het allemaal,

Een hele goede vriendin van mij, met wie ik elke dag vanaf de brugklas tot 16/7 wel mee sprak of mee was is omgekomen bij de vlucht in de Oekraine. Ik zit er heel erg mee, en kan het vooral nog steeds niet beseffen, maar omdat ze zo’n goede vriendin was, en zo ineens uit mijn leven is weg gerukt, wil ik iets speciaals doen. Iets waardoor ze mn leven lang bij me blijft.
Ik dacht meteen, ik zet iets van een tattoo… Maar car had zo’n pesthekel aan tattoos, en dan vind ik het nogal ongepast voor deze situatie… als jullie begrijpen wat ik bedoel.

De vriendschap tussen ons was altijd lief, en we hebben eigenlijk nooit echt ruzie gehad, ze was er altijd voor me als ik problemen had, maar drong ook niet aan om me te helpen. Ze was er gewoon, zoals niemand anders er was. Ze lachte elke dag met een heerlijke lach om de meest slechte grappen, ze hield van sport net als ik.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen! Sorry voor zo’n gekke vraag…

XXX Roos

Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen met dit verlies.

Misschien is een ketting of armbandje waar haar naam in gegraveerd staat een idee?

Heel erg veel sterkte, het lijkt me echt vreselijk voor je.

Ik zou inderdaad dan niet een tattoo nemen. Maar misschien een mooi foto album maken met allemaal foto’s van jullie daarin? Met een verhaaltje bij elke foto wat jullie daar deden. Misschien is dit nu nog te heftig, maar misschien mooi om over een tijd te maken. Dat je met een glimlach in dat boekje kan kijken naar de mooie tijd die jullie hadden.

En verder een mooi armbandje of ketting, met haar naam erin inderdaad. Wat amoree ook zei. Dit vind ik altijd mooi! en kan je altijd om of af doen wanneer dat goed voelt.

nogmaals, heel veel sterkte :sob::muscle:

^ Dit lijkt me een goed idee. Misschien is het ook iets om op je kamer een soort klein herdenkingsplekje te maken? Met een foto van haar (of van jullie samen) met een voorwerp erbij wat bij haar paste of een mooie roos.

Heel veel sterkte met het verlies.

Misschien ver gezocht, maar als je goed kan lopen is het misschien een idee om mee te doen aan een marathon ofzo en dan loop je en houd je vol voor haar. Ik zie dat jullie allebei van sport houden.

Sterkte! :sob::muscle:

Heel erg veel sterkte meid! Ik vind een arbandje of ketting ook een mooi idee en hoop dat er hier nog meer komen te staan voor je.

:sob::muscle:

ja dat is ook een mooi idee!

dankjulliewel allemaal! een kettinkje of armbandje lijkt me heel leuk, nou vond ze het altijd zo cliché als iemand een armbandje ofzoiets als vakantiecadeau meenam… dus denk dat ik dan een ketting met een hartje en haar naam dankjulliewel!

Ten eerste; heel veel sterkte! Een armbandje of ketting is inderdaad een mooi idee

Sterkte Roos!
Een ketting is inderdaad een goed idee!
Je kan ook een canvas laten maken, een vergrootte foto van jullie met eventueel een zinnetje erop.

Heel erg veel sterkte meis :sob::muscle: :hugs: Een armbandje of kettinkje is inderdaad heel mooi.

Gecondoleerd meid, veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Ik vind iets wat je altijd bij je kan dragen heel mooi, en een soort ‘altaartje’ lijkt me inderdaad ook mooi!

Een armband, ketting of ring graveren is inderdaad heel mooi. Heel veel sterkte meis! :sob::muscle:

Zoek iets wat zij geschreven heeft, jouw naam of haar naam of juist een woordje en laat dat graveren in een armbandje of kettinkje, in haar handschrift?

allereerst natuurlijk gecondoleerd met dit enorme verlies en heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode van rouw en verwerking.
ik zou persoonlijk iets van een sierraad met haar naam erin gegraveerd laten maken, zodat je dat altijd bij je kan dragen.

Heel veel sterkte! :sob::muscle:
Ik vind het idee van een sieraad heel mooi en misschien dat je een kistje kunt maken met dingen die je aan haar herinneren?

Dit is echt mooi! Heel veel sterkte.

+ Heel veel sterkte!