Mezelf veranderen?

Hey meiden! Ik wordt een beetje gek van mezelf en weet even niet hoe ik het op kan lossen, heb het al geprobeert maar het lukt niet echt…

Het probleem is dus dat ik constant (in mijn hoofd) bezig ben met jongens haha… Telkens als ik maar een beetje aandacht krijg van een “best leuke” jongen, denk ik gelijk dat ik hem leuk vind etc. En ik zit er dan ook heel erg mee als het niks wordt. Terwijl ik dan niet eens weet of ik hem echt leuk vond of niet. Ik denk dat ik gewoon heel erg graag een relatie wil, en dan wordt het natuurlijk nooit wat, maar ik kan mezelf niet ineens ompraten dat ik het niet meer wil…

Ik wil ook graag met iemand appen omdat ik me anders “eenzaam” voel, de afgelopen tijd heb ik ook redelijk veel met uitgaan met jongens gekust, terwijl ik dit eigenlijk niet eens leuk vind achteraf.
Ik wil graag veranderen en gewoon mijn eigen ding kunnen doen zonder afhankelijk te zijn van jongens of een relatie te willen… Iemand tips?

Ik had dit ook een tijdje , doe veel met vriendinnen en doe leuke dingen dan voel je je al ten eerste niet eenzaam want dat vond ik ook een groot probleem… :wink:

Je moet afleiding hebben,er is wel meer dan alleen maar jongens
je zit nog in z’n fase waar je nog niet over heen komt met jezelf.

er zat anderen die daar bij helpen,doe dingen waar je goed bij voelt
zonder maar alleen maar aan jongens te denken die zijn er heus wel zat
alleen jij kan ze ontdekken jou eigen talent die in jou schuilt.

Sowieso afleiding zoeken, zoals hierboven al werd gezegd, dat werkt zeker goed. Als je gewoon suuuuuper veel leuke dingen gaat doen met je vriendinnen heb je helemaal geen tijd om over jongens na te denken. Zeker nu het bijna zomervakantie is heb je veel te veel tijd! :slightly_smiling_face:

Ik heb die periode ook gehad in mijn leven en ik snak af en toe nog steeds naar aandacht van jongens. Ik denk dat velen zich hierin herkennen. Zolang het onschuldig blijft en je de aandacht niet echt nodig hebt voor erkenning is er niets aan de hand naar mijn idee. Gewoon lekker genieten van nu je nog jong bent en niet te erg druk maken als je eens met een jongen zoent die toch niet zo leuk blijkt de zijn. Het juiste persoon komt vanzelf wel langs. :slightly_smiling_face: