mezelf pijn doen in mijn slaap. help.

Ik heb echt zo iets irritants en ik wil nu eens dat het gaat stoppen. het gebeurt me namelijk te vaak. :hammer:
Dan word ik wakker en heb ik wonden omdat ik dat zelf in mijn slaap heb veroorzaakt.
Ik kom er nu op om het te posten omdat ik vanochtend alweer wakker werd met heel mijn knokkels tot bloedens toe geschaafd aan de muur. maar dan ook net alsof ik er echt een paar keer vollop mee tegen de muur mee heb gestompt. (ik zal de fotos toch maar niet posten het is niet echt smakelijk om te zien)
Ik heb nog veel meer van zulke dingen gehad zoals:

• wakker worden met een neus die tot bloedens toe gekrabt is, echt het vel hing er nog half aan.
  • wakker worden met echt diepe tandafdrukken van mezelf in mijn handen. (dit maar 2 x)
  • wakker worden met schaafwonden op mijn benen (dit heel vaak)
  • ook heel vaak heb ik dat ik sochtend wakker word en mn hele kussen rood is omdat ik dan zo hard op mijn hoofd heb gekrabt en dat doet ook heel veel pijn.
  • en dan ook nog tanden knarsen en letterlijk elke dag word ik wakker met een bloederige tong en wangen van het bijten erop.

Iedereen maakt wel grappen van:“ow jeetje lijkt wel the exorcist” of “die is altijd aan het vechten in dr slaap” maar ik heb er echt genoeg van want ik loop nu met grote littekens op mijn handen en benen rond.

Weet iemand hoe ik daarmee kan stoppen en waarom dat gebeurd…
misschien een of andere medicijnen ik zou het echt niet weten ik snap er helemaal niks van.

Wow, wat vervelend zeg! Probeer eens te slapen met lange handschoenen aan? en zorg dat je bed van de muur af staat.

Nu heb je dit misschien al geprobeerd, waarna ik je zou adviseren om eens met de huisarts te praten. Misschien kan die je iets voorschrijven waardoor je wat rustiger slaapt.

Ik zou inderdaad naar de huisarts gaan! En voor tandenknarsen moet je echt naar de tandarts gaan, die kan een speciaal gebitje voor je maken!

Iemand die ik ken heeft voor het tandenknarsen een beugeltje. Misschien is dat een idee?

Het eerste waar ik aan dacht was ook je bed van de muur zetten en handschoenen aan… als je een gebitje tegen het tandenknarsen neemt, komt dat bijten ook niet meer voor…

Kan het niet komen door stress? Heb je veel stress voor het slapen gaan? Of boze gevoelens, een ruzie waar je mee zit?

't Is wel heftig hoor! Vind 't naar voor je!
Ik hoop dat je een oplossing vindt.

Ik zou naar de huisarts gaan. Het is vreemd dat je dat soort dingen doet in je slaap, en er kunnen verschillende oorzaken achter zitten, fysiek of psychisch. Tot die tijd is het misschien een idee om met handschoenen te slapen, hoe ongemakkelijk dat misschien ook is.

Voor dat tandenknarsen kan je volgens mij van die speciale bitjes kopen voor 's nachts, dat is misschien ook een goed idee.

Huisarts, die kan je doorsturen naar het ziekenhuis waar ze je dan gaan observeren een nacht :slightly_smiling_face:

Kun je jezelf niet een keer 's nachts filmen? (Webcam of camera aanzetten) en met dit beeldmateriaal naar je huisarts gaan? Die snapt dan waarschijnlijk beter wat je bedoelt of wat je probleem is.

Hier dacht ik ook meteen aan. Misschien doe je het wel helemaal niet zelf (sorry, heb ik van Southpark)