mezelf niet sinds 'the break up as it shouldn't be'

Ik heb ongeveer 8 maand met iemand gelopen en die heeft het met mij uitgemaakt een maand geleden omdat ie vreemd was gegaan en wat voelde voor dat meisje. Nu gaat hij zo goed als wat met dat meisje.
Ik heb me de afgelopen maand echt zo kut gevoeld. Eerste week heb ik niks kunnen eten, elke dag zoo weinig, ben dik afgevallen. Toen dacht ik dat t wat beter ging, maar als ik nu bekijk was ik totaal mezelf niet. Ik heb me gedraag als een slet, heb elk weekend met een jongen gezoend, afgelopen weekend zelfs met 3. Ik ben begonnen met roken, ik heb veel gespijbeld en met 4 jongens gedate.
Vandaag ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem vreselijk mis en dat dit allemaal wanhoopsactie was, om hem te vergeten of misschien juist om zijn aandacht te trekken. Ik ben hier achter gekomen omdat ik net van zijn ouders en zusje vandaag kom. Ik was er altijd welkom heb er zoveel gelopen, dat ik ze wou bedanken. Zo lief wat ze allemaal zeiden. ‘We hadden jou al helemaal in onze armen gesloten’. ‘Ik had een 5e bord neergezet, maar jij was er helemaal niet’ & ‘Ik zei J of hij wel wist wat hij liet lopen’ ‘Jij bent mooi van buiten en van binnen, en je moet niet denken dat het aan jou ligt’…
Ik heb mij de afgelopen weken dus zo erg misdragen, terwijl ik helemaal net zo ben! Ik ben helemaal niet zo iemand die met iedereen afspreekt en alles, dan raak ik normaal helemaal in de stress, hou wel van uitgaan en ouwehoeren/sjansen maar ik ben totaal niet zo’n sletje…

Eigenlijk weet ik niet wat het doel hiervan is. Ik ben even helemaal in de war, want ik had ook met een kameraad gezoend van mijn ex… Afgelopen week had ik best veel met hem gesproken en ik had zon gevoel alsof ik hem leuk vond. Alleen ik vidn hem niet leuk, ik mis gewoon het gevoel dat ik had met mijn ex, iemand die je vasthoud, die je knuffelt en lieve kusjes geeft.
Afgelopen weken heb ik met 3 jongens gezoend en er ook gekwetst, ik weet niet eens waarom ik met DRIE gezoend heb, echt walgelijk! Mijn ex was er ook, misschien juist daarom, maar dat zou echt wel te erg zijn van mezelf, ik ben compleet in de war en helemaal mijzelf niet. Ik heb op de avond dat ik met 3 jongens gezoend heb ook met iemand gezoend die mij leuk vond, en dat vóor de ogen van iemand die mij ook leuk vond! En ik heb gedate met iemand die mij leuk vond, terwijl ik hem zag als vriend…
En tis allemaal fucked up!
Die jongen met wie ik gezoend heb en die mij leuk vond die weet nog niet dat ik met nóg 2 jongens gezoend heb…

Ik weet dus niet waarom ik dit zeg, ik moet dit kwijt omdat ik niet zo goed weet wie ik dit vertellen moet, en eigenlijk wil ik weten wat ik moet doen met die jongens. Ik wil graag vrienden met ze blijven maar ze niet t idee geven dat ik ze leuk vind… Moet ik met ze praten?
Geef aub geen commentaar van: waarom dit bericht, mijn part geen antwoord, ik heb t iig even lekker opgeschreven…

haha, wat een verhaal. Maaroke, back to the point. Als je die jongens niet leuk vind, kun je ze dat gewoon vertellen. ( ik heb een fout gemaakt, sorry als ik je hiermee kwets. Hopelijk kunnen we vrienden blijven, etc.)
En ik weet niet of je nog iets wilt met die jongen waar je 8 maanden mee hebt gehad, maar als hij een vriendin heeft, moet je het maar laten. Anders maak je het alleen maar erger. Misschien kun je met hem praten, en vrienden blijven als je dat wilt.
succes, en als je iemand nodig hebt om mee te praten, note me maar (:

Dit is echt het meest nutteloze bericht wat ik gepost heb volgens mij, nu ik het nalees. Jullie kunnen hier niks mee, maar ik heb t even opgeschreven en alles valt een beetje op zn plek…
Ik zou m wel terug willen, maar als ik logisch nadenk is dat niet eens mogelijk omdat hij ten eerste iemand anders heeft en ten tweede het vertrouwen ver te zoeken zal zijn…
Het enige wat ik nu nog wil is veranderen, of nouja me niet meer zo debiel gedragen jezus. En het goed proberen te maken met die 2 jongens, 1 zit bij mij in de klas dus zou fijn zijn als hij me vergeven kan haha.
iig bedankt voor je berichtje!
Eigenlijk heeft het mij goed gedaan om die ouders te bedanken, nu is het echt afgesloten…
ik voel me nú al beter dan een uur geleden, hopen dat het zo blijft

naja, als je gewoon zorgt dat het weer goed komt tussen jou en die jongens. Weer normaal gaat eten, misschien stoppen met roken … , dan gaat alles vanzelf wel weer beter.
succes nog <3!

Dankjewel! Ja stoppen met roken sowieso! Ben nogal snel benauwd, dus echt wat een verstand heb ik toch weer om te gaan roken! ahum… Eten doe ik alweer normaal, veels te lekker! :stuck_out_tongue:

Ik snap je echt 100%. Ookal heb ik dit zelf niet meegemaakt, ik heb morgen ook 8 maanden met mijn vriend, en als ik hem kwijt zou raken zou ik ook totaal van de kaart zijn. Ik denk dat je de jongens moet vertellen dat het een impulsieve actie was en er verder geen bedoeling bij had. En voorderest, tijd heelt alle wonden. Succes!

Wow sterkte!
Denk om jezelf, praat met die jongen die je als vriend zag. Lucht je hard en vertel waarom je het deet? En stop met roken! Voor de rest kan ik er niet veel over zeggen. Als mijn vriend (nu 1 jaar en 3 maanden) het uit zou maken zou ik me precies het zelfde voelen…

Je komt er wel door meid, tijd.
Sterkte!

Inderdaad wat een verhaal…Maar ik snap je ook volledig, ik ken wel meerdere mensen die hier mee te maken hebben gekregen toen het fout liep met hun lief
Maar het valt op dat je nergens iets aanhaalt over vriendinnen
Het is normaal dat je een beetje van je pad afwijkt na zo een downer als jij had maar daarvoor heb je je vriendinnen, die houden je op het rechte pad en zorgen dat je je gedachten kan verzetten, wat jij dus duidelijk niet kon en daarom heb je je toevlucht misschien gezocht bij feestjes en andere jongens.
En dat je je vriend terug wou en jaloers wou maken speelt natuurlijk ook mee, maar ik denk niet dat dat zal lukken, hij heeft het namelijk zelf uitgemaakt omdat hij volgens hem gelukkiger was bij dat andere meisje… wat écht kut voor je is, maar daar kan je eigenlijk weinig aan doen. Misschien ziet hij nog in dat hij fout was en je terug wilt, maar misschien doet hij dat niet, en tot de tijd dat je zekerheid hebt, moet je jezelf op het juiste pad houden, dus zoek steun bij vriendinnen of stort je gedachten volledig op iets anders, dan kom je er wel!
Succes ermee.

ten eerste sterkte!
verder, goed dat je al zelf inziet dat je fout bezig bent geweest en dat je hem zo niet gaat vergeten.
ik zou als ik jou was even jongens even vergeten, richt je op school, een hobby, vriendinnen en maak daarmee lol! zorg dat je helemaal niet met daten en jongens bezig bent want dan word je alleen aan je ex herinnert
succes ermee!
ik vind het trouwens echt lief van je dat je zijn ouders hebt bedankt voor dat ze je altijd welkom hebben geheten :slightly_smiling_face:

Hoe was de break-up dan? Wil je ex geen vrienden blijven? Ook al geloven vrij weinig mensen erin, het kan echt… maar je moet er wel moeite voor doen.

Bij mij is het ook net (een maandje) uit met een jongen waar ik een jaar mee samen was en hij zei toen hij het uitmaakte dat hij me in elk geval niet wilde verliezen als vriendin. Praat er dus met hem over… heb je nog contact met je ex? En zo niet, sms hem anders een keertje dat je graag wilt praten, vraag of hij even de tijd voor je heeft, en bespreek dan hoe je je voelt met hém. (:

Succes meid =]

Meiden hbedankt voor alle reacties! Echt, doet me goed!:slight_smile: En @ potloodslijper: jaa ik weet niet ik ben niet zo heel open, vind het moeilijk te zeggen wat ik voel wat ik denk zegmaar, dus veel heb ik het er niet over met vriendinnen. Maar gister heb ik gebeld met een vriendin en echt álles verteld wat me dwars lag, wat ik voelde enzo, en dat heeft me echt opgelucht! En ik heb gezegd dat ik nu even niks meer van jongens moet weten enzo, wat mij dus idd ook beter lijkt. Ik ga toch alles vergelijken met mijn ex…
Echt bedankt allemaal!
Komt allemaal goed haha:)

Meid, ik herken me hier gewoon HELEMAAL in.
Mijn vriend heeft het dan over gemaakt omdat de ‘‘liefde’’ over is, en opzich ben ik wel over hem heen, maar niet over het feit dat ik geen liefde meer heb :stuck_out_tongue:
Dus ik heb ook met een van zijn vrienden gezoend, en zelfs mee naar bed geweest. Iets wat TOTAAL niks voor mij is, echt gewoon niet.
Ben de laatste paar weken ook tijdens het uitgaan, en daarbuiten met jongens geweest dat ik denk WAAROM doe ik dit?

Het is voor jouw natuurlijk wel even anders, omdat je hem nog mist, en ik heel koud over me ex denk. Meid je bent geen slet, je gedraagd je alleen maar zo. Leer zelfrespect te krijgen, waarschijnlijk ben je geen lelijke meid(anders krijg je al die jongens niet:P) dus moet je jezelf bewaren voor iemand die goed is, en niet een makkelijk meisje worden!
Ik zeg dat ook steeds tegen mezelf, en al die jongens is een grote troost, dus lukt het me niet altijd… maar het zou wel slim zijn.

Over je ex… ja die heeft nu een nieuwe waar hij mee wou, waar zijn familie gelukkig nog anders over denkt! Je moet het tijd geven om verdriet te hebben en er overheen te komen… Verder kan ik niet veel
advies geven, succes xx

jeetje had dus een heel bericht geschreven :stuck_out_tongue:

Volgens mij heb je te weinig steun gekregen bij de breakup en vooral omdat hij is vreemdgegaan voel je je zo verlaten, leeg…
Je moet ook weten dat je jezelf niet zo moet laten worden. Zeg stop tegen alles (ten eerste, stop met roken… asjeblieft, JIJ moet niet boeten!)
Je hebt je te hard laten meeslepen met je verdriet, dat zorgt er voor dat je jezelf kwijtraakt, niet meer jezelf kan zijn, niet goed weet wat je doet.
Doe dit asjeblieft jezelf niet aan.
Het is jouw schuld niet. Misschien ben je wel een heel leuk meisje, maar is die jongen je gewoon niet waard (afgezaagd, i know, maar realiseer je dit ook asjeblieft!).
En nu om de gevolgen ‘weg te werken’… praat er over met iemand die je goed vertrouwt en als je die jongens echt niet wil kwetsen zeg hun dan dat je eigenlijk geen relatie of dergelijke wil.
Als je die jongens hebt gelaten, praat dan met je ex. Je moet wel weten dat er geen terugweg is. Die gast heeft jou gelaten. Jij moet je hart gewoon luchten. Zeg hem je gevoelens maar beschuldig hem niet met wat jij hebt gedaan, dat komt niet goed… Je zit wel in een moeilijke situatie, eerlijk gezegd, maar… succes!

waah echt bedankt nog voor je reactie! Ik heb met die vriend van me ex gesproken waar ik mee gezoend had en die zei: Jij bent echt verandert sinds het uit is met J. Je zoende al meteen met iemand anders… Roken?? nooit achter jou gezocht… Probeer gewoon jezelf te blijven, dan ben je echt super…
Ik heb mijn lesje wel geleerd! Sowieso nooit meer zomaar jongens zoenen :stuck_out_tongue:
Mijn ex noemde mij sletje op msn, vond ik best gemeen van hem…

lees je berichtje nu pas!
Ik zou wel vrienden willen blijven, wou hij iig wel… Toen het net uit was wou hij praten met mij. Alleen ik kán het gewoon niet. Hij is vreemd gegaan, en heeft nu een ander. Ik heb t gevoel alsof zijn liefde gelogen is snap je? En als ik met hem ga praten dan doe ik dat met in mijn achterhoofd de gedachte dat ik hem mísschien terug krijg. Ik zal mezelf alleen maar steeds teleurstellen als ik nog contact met hem houd. Misschien over een lange tijd wel natuurlijk, daar hoop ik wel op…

dat is idd heel gemeen dat ie dat zei!
maar,
mensen schrikken als je ineens verandert,
hij realiseert niet dat jouw gevoel je dingen heeft laten doen die je zelf niet doorhad.
je moet gewoon de tijd nemen om weer terug jezelf te worden,
eerlijk gezegd, heb ik geen tips.
behalve dat je je nu niet ineens af moet gaan zonderen omdat je spijt hebt ofzo,
niet dat t logisch is dat je dat zou doen, maar niks is onmogelijk :stuck_out_tongue:

Succes,
you can do it =)