Mezelf meer open stellen?

Ik ben 16 en heb nog geen vriendjes gehad blabla jaa ik weet zijn duizend topics over. Maar ik heb t idee dat ik me gewoon te weinig openstel voor jongens ofzo… Jongens uit me klas vinden me wel leuk, en 2 flirten ook best wel met me, maar t gaat nooit verder dan dat. Weet iemand hoe ik meer met jongens om kan gaan enzo, dus meer “in de game komen” voor die liefdes shit enzoo… Ik durf ook echt niet op iemand af te stappen, terwijl ik als ik eenmaal iemand n beetje beter ken wel durf te “flirten”. Er komt alleen nooit wat uit… en zelfs me vader zegt van: goh ik hoor jou nooit over vriendjes… :crazy_face:

Superherkenbaar!
Mijn zussen hebben elke week wel een date,
en ik dus nog nooit gehad
:stuck_out_tongue:
Niet dat ik dat zo erg vind maar ik krijg ook het idee dat dát het probleem is.
Ik kom sowieso nooit zo open over op mensen die mij niet kennen.

Oh ik zou echt graag n date willen, want als ik gewoon alleen met iemand ben, dan ben ik echt wel spontaan en ik vind mezelf dan ook echt wel een gezellig iemand eigenlijk :stuck_out_tongue: Mrjaa zo ver komt t voorlopig niet, als ik zo door ga …

vind iemand die je wel ziet zitten/leuk vind.
je maakt oogcontact met hem, een beetje dollen, op msn kun je misschien een paar flirterige opmerkingen maken, verder gewoon leuke gesprekken voeren. vraag zijn nummer en sms een beetje met hem? toon intresse en na een tijdje kun je vragen om wat af te spreken? of een aanzet geven zodat hij vraagt om iets af te spreken?

weet niet of je hier iets aan hebt?

1. ga opstap
  2. drink drie bier
  3. ga helemaal los
  4. ga heel geil dansen, en knipogen naar jongens
  5. stap op een jongen af en neem hem op de bek (ben je ook meteen ontgroend)
  6. bijt hij niet, dan stap je op zijn beste vriend af

mèèèn, ik ben goed

Nee, dat was gemeen.
maar op stap zie je toch wel vaak jongens ofzo.
stel dat er iemand van je klas is, en hij heeft een leuke vriend bij zich, dan ga je bij die jongen staan, en maak je meteen een praatje met zijn vriend ofzo. ik bedoel, dan hoef je niet op iemand af te stappen enzo.
en misschien komt er wat van?

Dit wil lk ook wel weten! :smiling_imp:

Haha jaa uitgaan doe ik wel, en er kwam eerst zo 2 jongens op mij en me vriendin af maar we keken hun echt zo aan van wtf doen jullie… dat was miss beetje foute reactie ofzo :stuck_out_tongue:

Heb ik met een jongen gedaan, n vriend van n vriend van me, maar ik moest steeds beginnen met praten en na 3x had ik zoeiets van ja doei. hij feliciteerde me op me verjaardag maar dats gewoon beleefdheid ofzo

Zoo jaa kom maar op met de tips.
Ojaa zo een jongen vind me leuk, ik vind m wel aardig maar verder niet… is t n sletten actie als ik t gevoel n beetje fake zodat we miss n beetje iets kunnen krijgen… anders krijg ik nooit n vriendje geloof k

Mm kweetniet , ksou t zelf denk ik niet doen.
Wat vinden anderen?

wees vooral relaxt, dat vinden de meeste jongens leuk en vooral als ze weten dat ze goed met je op kunnen schieten :slight_smile:

@ xLISA_ Als je 't alleen doet zodat je eens een vriendje hebt, moet je het niet doen, dat komt idd sletterig over vind ik zelf. Mja, moet je zelf weten :wink:

Trouwens, ik heb het ook dat ik me niet openstel, of in ieder geval niet genoeg. Ik kan wel met jongens omgaan zegmaar, maar als ik hem niet [goed genoeg] ken, ben ik zenuwachtig in zijn buurt enzo, heel raar.
Heb zelfs een keer van mijn moeder gehoord dat iemand die ik ken tegen mijn opa en oma zei dat ik zo afwezig ben en me afsluit als je met me praat O.o Dus kom maar op met die tips, idd :wink:

oyea :beers:

dat gevoel had ik eerst ook een beetje!
ik heb nu nog steeds niet echt een vriendje gehad, maar wel meerdere jongens met wie ik gewoon ‘iets’ had, en om eerlijk te zijn (dit gaat dom klinken) krijg ik ook best wel veel aandacht van jongens en zo.
dus dat gevoel is nu wel weg ;p

wat jij denk ik het beste kunt doen, als je het moeilijk vind om te praten met jongens of zo, is om te zorgen dat je je een beetje ‘voorbereid’ op dingen om over te praten. maar probeer het dan wel nog een beetje soepel te houden, dat het niet lijkt alsof je een soort gesprek uit je hoofd hebt geleerd. en als je bang bent dat het stil valt kan je altijd nog vragen ‘hoe was je dag’ of iets anders ;p
en gewoon niet bang zijn om met jongens te praten of om ze dingen over jezelf te vertellen! helpt alleen maar.

oke dit zijn eigenlijk niet echt goede tips ;p

wat bij mij trouwens ook wel helpt om de interesse van een jongen te wekken, is om een beetje flirterig en ‘vaag’ (ik haat dit woord) te doen.
niet overdreven flirten of zo, maar sommige mensen hebben soms gewoon zo’n uitstraling en die moet je dus proberen… uit te stralen haha .
heerlijk duidelijk dit!

ooja dat heb ik ook, maar het stomme is dat ik hem heel leuk vind en elke keer als ik begin met praten hebben we wel hele leuke gesprekken die niet per se stilvallen ofzo.
maar waarom moet ik nou altijd en dan ook echt altijd beginnen met praten tegen hem :anguished:?
weet iemand iets waardoor hij tegen mij zou kunnen gaan praten? :cold_sweat:
en ik heb ook nog nooit een vriendje gehad… wel paar keer bijna, maar het is er nog nooit van gekomen… nouja het komt vast vanzelf wel hoop ik :stuck_out_tongue:

dit heb ik ook volgens mij :frowning_face: