Mezelf laten dumpen?

-

Ik bedoel;

hoe zorg ik ervoor dat hij het uitmaakt zonder dat ik lullig hoef te doen.

Dat vind ik een hele rare vraag, want hij moet toch een reden (voor zichzelf) hebben om het uit te maken?
Ik vind niet dat je het kunt maken om stom tegen hem te gaan doen (bijvoorbeeld) zodat HIJ het uitmaakt.
Jij wil dat het uit gaat, dan maak jij het ook maar uit!

Zeg gewoon wáárom je het wil uitmaken, eerlijkheid is toch gewoon het beste. Of ben ik nu ouderwets. :face_with_raised_eyebrow:

Amen.

Ben ik het ook mee eens. Jij bent degene die het uit wilt maken. Dus vind ik het best wel lullig als je hém het uit laat maken door bv lullig tegen hem te gaan doen.

Ik vind het nogal laf dat je hem het vuile werk wil laten opknappen, terwijl het jouw beslissing is.

Ik had precies hetzelfde,
ikheb het gewoon uitgemaakt
maar is wel erge ruzie van gekomen, hij noemde me een slet.

Hmm.
De laatste maanden van mijn relatie met mijn ex liep ook telkens uit op ruzies. Maarja, ik moest telkens zijn woord en wet maar slikken. Dat wou ik niet en begon commentaar te leveren en hij kon er niet tegen. In principe wou ik het eigenlijk uitmaken, maar uiteindelijk heeft hij het uitgemaakt.

Nee hoor. :slightly_smiling_face:
En ik ben het met je eens. Gewoon eerlijk zijn, eerlijkheid werkt het langst.

gewoon eerlijk zijn.

Huh?! Ik snap het niet.

Je wou niet meer. Daarom maakte je het uit. Nu moet je het weer uitmaken?
Misschien kijk ik anders naar relaties (oudewets?). Hoezo was het weer aan? Waarom niet gewoon: uit= uit.

nou als hij je nog leuk vind zal hij het niet snel uitmaken
praat gewoon rustig met hem, persoonlijk niet via msn ofzo
hij zal wel normaal reageren denk ik

Maak het zelf uit en wees niet bang voor zijn reactie. Als je het hem rustig uitlegt kan ie toch niet zo boos worden?

je hebt het lef niet om het uit te maken? Kom is voor jezelf op!

Je zult het toch echt zelf uit moeten maken dan.
Zoals als de rest al zegt dus.

Halleluja, helemaal waar.

Amen.

Heb lef en doe het lekker zelf, anders hou je die jongen alleen maar voor de gek.

Hm die ken ik ja.