Mezelf in een probleem gebracht

Deze ochtend zou ik dus trainen hebben van turnen. Maar ik ben dus niet gegaan, want had er eigenlijk niet heel zin in en heb beetje last van m’n knie.
M’n vader vroeg dus gisteravond of ik ook trainen had, ik zei van niet. Dat was er wel, maar ik zou toch niet gaan en de mensen waar ik mee zou rijden waren waarschijnlijk nog steeds op vakantie.
Tegen m’n stiefvader, bij m’n moeder, had ik gezegd dat ik dus wel zou gaan turnen.
Dus nu bleek dat die mensen op de carpool stonden te wachten en m’n moeders huis hadden gebeld. M’n stiefvader dus naar m’n vader bellen dat ze stonden te wachten etc en dat ik die mensen maar even moest gaan bellen. Maar ik heb geen mobiele nummers van hun. Ik bel dus m’n stiefvader op en probeer te zeggen dat ik die mobiele nummers niet heb. Hij begint gelijk te schreeuwen tegen me enzo. M’n vader dus mobiel overnemen en zeggen dat ie het ook op en normale toon kan zeggen etc.
Daarna zeg ik tegen m’n vader dat ik dacht dat er op het briefje stond met tijden en dagen van trainingen dat dat het pas volgende week was. Ik bedoel, ik kan me toch gewoon vergist hebben? En dat ik vrijdag nog dacht dat het wel deze zaterdag zou zijn, maar dat ik toen ik m’n spullen ging inpakken om naar m’n vader ging nog even snel heb gekeken en toen dingen over het hoofd heb gezien.
Ah damn, ik voel me nu echt slecht. Want heb mezelf eigenlijk best wel in de problemen gelult…

zeg dat je je vergist hebt!
bij je stiefvader bij moeder dus, heb je gezegd dat je wel ging turnen
maar zeg gewoon dat je er daarna achter kwam dat het volgende week pas is
wat dus een foutje was, want je had je vergist
biedt je excuses aan aan die familie en zeg dat je je had vergist dat het volgende week pas was en klaar :]

het lijkt allemaal veel erger dan het is en ik snap dat je je kut voelt,
maar het komt wel goed :]

Niet zo slim, maar als je turnen niet leuk meer vindt, waarom ga je er dan niet gewoon van af?

Het is niet dat ik het niet meer leuk vindt, maar ik had er gewoon even niet zo zin in, want moet ook nog hele boel voor school doen.

Zondag avond ga ik weer naar m’n moeder. Oh, dit gaat zo fout :’)

het lijkt net alsof je wel wist dat je moest trainen maar geen zin had door je knie enso en nu zeg je opeens dat je vrijdag nog ging kijken en dat het was veranderd? dan kan je dat toch tegen je stiefpa en je moeder vertellen en als je dat een foutje maakt oké… 't lijkt net alsof je tegen ze hebt gelogen…
zie dit maar als een up!

Op zich kun je wel zeggen dat ik heb gelogen tegen m’n vader. Maar omdat ik dacht dat die mensen nog steeds op vakantie zouden zijn en er dus niet van uit ging dat hun daar zouden staan te wachten.
Bij m’n moeder dacht ik ook nog wel dat het vandaag zou zijn, maar toen ik naar m’n vader ging en nog snel even heb gekeken, en waarschijnlijk naar de verkeerde datum, en dus dacht dat het volgende week pas zou zijn.

maar niet iedereen is toch met vakantie neem ik aan?
je hoeft toch niet niet te komen omdat je DENKT dat er een paar ook niet komen?
maar iedergeval ik zou het eerlijk vertellen anders blijf je je zo kut voelen!

Nee dat snap ik, maar ze hadden gezegd dat ze op vakantie waren :’)

Naja, ik zie wel hoe het gaat.

-

Je had ook gewoon de waarheid kunnen zeggen…

Ik zou gewoon de waarheid vertellen, en daarbij vertellen dat je het ook druk had met school dat begrijpen ouders altijd wel/

je stiefvader stelt zich een beetje aan eerlijk gezegt.
je mist 1 turntraining, zo erg kan dat toch ook niet zijn?
Ik ga ook wel is niet naar een hockeytraining als ik het echt druk heb, of gewoon geen zin heb.
maar iedereen kan je toch wel begrijpen als het dus een vergissing is? leg het gewoon uit, ik heb niet echt het gevoel dat je iets fouts hebt gedaan eerlijk gezegt.

het gaat er niet om of ze een training mist, het gaat erom dat ze heeft gelogen tegen haar ouders.

Je kan toch ook eerlijk zijn? Als ik heel veel te doen heb voor school zeg ik dat gewoon, en dan hoef ik niet te trainen. School is toch belangrijker?

so what als hun op vakantie waren niet iedereen neem ik aan? als de een ziek is meld jij je toch ook niet opeens ziek of wel?
volgens mij snap je niet zo goed wat wij bedoelen, EERLIJK zijn?

Big deal, het is maar turnen niet het eind van de wereld.
ga in een hoekje zitten huilen

hahahaha

Je loog, en dat is dom, en nu moet je op de blaren zitten.

o ik dacht dat die vader zo boos was omdat ze niet naar de training was gegaan.
achja, gewoon eerlijk vertellen ik denk dat ze het wel kunnen begrijpen?

M’n stiefvader wordt sowieso boos om de kleinste dingen. Hij geloofde niet dat ik de hond had uitgelaten, ging ie ook beetje staan schreeuwen T_T