Mezelf creatief voorstellen voor een auditie, heb inspiratie nodig!!!

Hi!

Ik heb zaterdag 29 maart een auditie voor een nieuwe scripted-reality serie voor een Belgische tv zender.
Nu heb ik als opdracht mijzelf leuk en creatief voorstellen gekregen. (dat is 1 onderdeel van de auditie de rest is nog een raadsel en word waarschijnlijk improvisatie) Nu ben ik dus echt keihard aan het brainstormen over wat misschien leuk zou kunnen zijn.
Jezelf voorstellen is natuurlijk best lastig en snel niet origineel en begint vaak met “hoi ik ben…”
Ik wil deze auditie echt knallen en wil dus echt een superleuk iets doen maar ik ben gewoon zo inspiratieloos. Ik dacht dat ik misschien een koffer mee zou nemen met daarin dingen die veel met mij te maken hebben of een hele grote soort van collage maken met van alles en nog wat maar volgens mij is dat veel te gewoon en doet bijna iedereen dat al. Ik wil echt iets pakkends en het mag zeker een beetje humor bevatten!

Hebben jullie leuke ideeën? Ik ben ontzettend benieuwd!!

Oke, laat ik wat voor mezelf proberen.

“17 jaar, 9 maanden geleden en blablabla dagen, kwam er een meisje deze wereld op gerold. Ze werd warmhartig verwelkomt door haar ouders, grootouders en andere familie. Twee jaar later kwam er nog een meisje het gezin vergezellen, -naam zusje-. Ze groeiden samen vrolijk op en -naam zusje- was de persoonlijke teletubbie van haar. Met 4 jaar ging ze naar school, haar kleine teletubbie achterlatend voor de grote wereld van het naar school gaan.
(wat grappige quotes en dingetjes over de tijd tussen toen en nu)
En daar staat ze nu dan, hier, precies waar ik sta. Hier staat (mijn naam), die 17 jaar, 9 maanden en blablabla dagen later”

Anyways is het de bedoeling niet dat als je een creatieve auditie doet je ZELF creatief bent? Anders word je nog aangenomen door de creativiteit van een ander.

Ja natuurlijk is het de bedoeling dat ik zelf creatief ben! en dat ben ik ook zeker maar ik wil gewoon meer ideeën opdoen en iets ontzettend leuks in elkaar zien zetten