mezelf bewijzen?

hey girls,
duuuus…
Mijn ex en ik hebben nog contact nadat het uit is gegaan. We praten gewoon normaal en we zijn heel goed bevriend nogsteeds omdat we allebei balen dat het uit is gegaan. We gaan het vrijdag face to face uitpraten. We zouden nog wel bij elkaar willen komen alleen heeft hij nu een nieuwe vriendin. Hij heeft mij wel verteld dat hij haar minder leuk vind als mij en hij verteld mij nogsteeds hoe perfect hij me nog vind en dat hij baalt dat ik zo dom heb gedaan. Maar nu wil ik mezelf tegenover hem bewijzen. In de relatie heb ik dat niet gedaan. Nu ik deze wake up call heb gehad wil ik hem laten zien hoeveel ik werkelijk van hem houd. Alleen ben ik een best wel verlegen persoon en weet ik niet precies hoe ik dat moet doen… Weten jullie misschien manieren behalve alleen lieve berichtjes hem te laten merken dat ik van hem houd? Ben niet bepaald de beste hierin…

alvast bedankt!
xxx Roos

Hij heeft een vriendin, afblijven.

jij moet niets bewijzen!Als hij nog altijd toekomst in jouw ziet, zou ie z’n vriendinnetje moeten dumpen om met jou verder te gaan.

dit maakt het alleen ingewikkelder en lijkt het alsof hij van 2 walletjes wilt eten sinds jullie 2 nog contact hebben,…

Hij heeft nu een vriendin, dat betekend inderdaad gewoon afblijven. En jezelf bewijzen is nergens voor nodig. Iemand moet je leuk vinden om wie je bent, niet op iemand die hard haar best doet.

Jij hoeft je nergens voor te bewijzen. Waarom wil hij nog praten als hij een nieuwe vriendin heeft? Wilt hij zich bewijzen?