Hooi…
Ik heb een probleem waar ik eigenlijk best wel een lange tijd mee zit.
Mijn beste vriendin heeft het laatst tegen mij gezegd, en toen is dat mij pas gaan opvallen. Ik durfde het eerst niet toe te geven en draaide het gesprek ook een andere kant op, maar ik vind dat ze eigenlijk absoluut gelijk heeft.
Ik ben namelijk altijd negatief over mezelf, zeg dat ik dik ben (en vind dat ook), ik durf nooit wat, ben al duizend keer verliefd geweest en heb niks bereikt, vind dat mijn leven klote is, ben echt vaak depressief, vind dat iedereen beter is, kraak mezelf continu af en heb last van wisselstemmingen.
Meestal is dit iets wat je zegt over iemand, dat weet ik ook wel. Maar ik weet niet wat het is, ik weet namelijk wel dat ik fout bezig ben, maar op het moment zelf ben ik totaal iemand anders en ben ik echt niet met wat ik erboven geschreven heb, eens.
Ik lig soms echt te huilen 's nachts over mezelf en hoe een idioot persoon ik ben en vooral dat ik super lelijk, en dik ben. Er was een periode dat ik mezelf snijd, maar die is nu over, dankzij die vriendin.
(Maar nu ben ik ook net over mijn eetstoornis heen. Ik at namelijk heel lang niks meer en stak een vinger door mijn keel… )
Ik weet echt niet wat ik hiermee moet, want ik ben bang dat ik straks weer ‘het andere afkrakende persoon’ ben. Kunnen jullie me alsjeblieft helpen? Ik wil hier echt vanaf. Ik ben het gewoon zat om dat depressieve persoon te zijn…
'xx