mexicaanse griep

de maxicaanse griep is terug en het zal wel weer is zoniet in zeeland heerst het vooral.
Nu heeft een meisje het uit me klas maar ze is met die griep naar school gekomen(nog niet wetende dat ze het had) en aangezien ik er veel mee om ga en veel naast zit pies ik echt in mn broek van angst dat ik het ook krijg!
onze school wordt waarscheindelijk gesloten vanwege gevaar dat de rest het krijgen kan.
heerst het bij jullie ook zo?

Bij ons nog helemaal niet gelukkig.

nee, ik heb het gehad, niets ergs aan, gewoon een griepje.

ja, bij ons heerst het ook maaaaaarrr: ik heb het vorig jaar ook gehad. het si niet erger dan andere ziektes, alleen heel veel mensen hebben het gewoon. je hoeft dus nergens bang voor te zijn, want zo heftig is het allemaal niet. je voelt je alleen maar een paar dagen gewoon heel k*t…

Maar verder kan het me ook niet boeien.

mijn vriend heeft het ook gehad en die vondt het ook nogal meevallen maar pff ik ben toch maar bang en vooral omdat ik zo’n droge hoest heb me echt brak voel al 1,5 week

God sorry hoor maar die Mexicaanse griep is zo overdreven. Het is en blijft GRIEP mensen, alleen het verspreid zich sneller en je blijft een paar daagjes langer ziek. Het is echt niet zo dat heel Nederland nu massaal uit gaat sterven omdat de Mexicaanse griep weer heerst. Allemaal propaganda zodat de bedrijven die medicijnen produceren weer lekker veel geld in hun pocket kunnen steken. Ik weet toevallig nog, in Hongarije was het ook zo dat ze gingen zeggen dat het heel ernstig was en die en die en die waren eraan doodgegaan: bleek dat die mensen al op sterven lagen.

-

als je weet dat je een laag afweersysteem hebt, dan is het erger. als je gewoon fit bent is het maar een griepje.
en nee ik weet het niet, hier is het nog niet zo veel, maar als het komt dan komt het en ik blijf er dan echt niet om thuis of wat dan ook, uit ‘angst’ om het ook te krijgen.

^ Idd. Q-koorts bijvoorbeeld is ook erg overdreven door de pers. Dat probleem met antibiotica speelt al jaren, maar de pers heeft laatst pas ontdekt wat het is.
Vogelgriep bleek uiteindelijk ook best iets mee te vallen.

ik wou dat ik het had gehad. Dan kocht ik een shirt met ‘ik overleefde de mexicaanse griep’ en wilden alle tijdschriften en kranten me interviewen!

Het is maar een griepje man

Ik snap niet dat iedereen zich er zo druk om maakt.
Mijn broertje heeft het ook gehad, maar veel mensen noemen verkoudheid enzo al een griepje. Als je echt griep heb dat is het net zo erg als de Mexicaanse griep.
Aan de griep gaan ook mensen dood, alleen wordt het bij de Mexicaanse griep bijgehouden en kunnen er ook jongeren aan dood gaan.

Bij ons ook niet.
Maar ik snap ook niet waarom iedereen zich zo druk maakt?
Het is een gewone griep.

waaaaaaaaah ik woon in zeeland :stuck_out_tongue:

Nu ga je dood! :open_mouth:

Nee die is niet terug, dat was een grap

idd, al dat gezeur

Ik hoorde dat een meisje bij mij op school het ook heeft.