Meubels en decoratie.

Hallo,

Mijn slaapkamer is nogal een rommeltje qua inrichting, dus daarom dit topic.
Welke meubels kun jij echt niet missen in je kamer? En wat voor decoratie hebben jullie op je kamer, die het echt gezellig maken? Foto’s of winkels waar je het gekocht hebt, graag!
Misschien dat ik er iets mee kan.

Alvast bedankt,
Demi.

ik heb een hele grote kast met vakken (2x zo groot als de expedit van ikea) die is zo handig ik kan er alles in kwijt (met bakken) en ik krijg er vaak complimentjes over.

Mijn kamer is qua inrichting ook een rommeltje hoor , maar dat komt omdat ik een klein kamertje heb met een schuine muur, maar er toch me spullen in kwijt moet …

ik heb een ( best groot ) bureau met kast eraan van de ikea, maar hij is wit en ik kijk tegen de zijkant van de kast aan, dus daar heb ik maar fotos opgehangen , anders was het zo saai :stuck_out_tongue:
op de deur vn mn kleding kast heb ik allemaal tekeningen gehangen die ik ooit is van mn broertjes zusjes neefjes nichtjes enzo heb gekregen. en omdat ik 2 schuine muren heb ( 1 grote & 1 kleintje ) , heb ik op de grote allemaal posters gehangen van mn idool, en op de kleinen heb ik allemaal uitgeprinten quote plaatjes, en zelf gemaakte quoteplaatjes enzo.

meubels die ik echt echt echt niet kan missen ; Mn kleine tafeltje ! ik heb een klein houte vierkante tafeltje waar de kooi van mn ratte op staat. maar ik kan de boven kant ervan afhalen , waardoor ik er spullen in kan opbergen ! het is nu een soort van herinneringen plekje. ik stop er allemaal dingen in die me aan speciaale momenten doen herinneren, zoals een servetje van de ijssalon op vakantie, of een steen uit het bos waar we ginge picknicken enzo :stuck_out_tongue:

door dit is mn kamer misschien een beeetje druk, maar het ziet er allemaal wel super gezellig uit !

upje ^^

Letterbakken, die dingen zijn echt awesome! En je kan er echt ong. alles in kwijt wat je wilt. Ze hebben ze bij Action en Xenos.

Bij de action en de xenos hebben ze geweldige decoratie. Ik hou niet alleen van zicht, maar ook van geur. Ik heb een oliebrander en wat geurolie in mijn kamer staan, dat maakt het zoveel gezelliger! Daarbij hebben ze altijd leuke dingen om aan de muur te hangen, zoals een decoratievogelkooi, van die bakken waar je spulletjes in kan zetten etc. Ik heb een witte ikeakast van 1.5 meter, waarboven ik 3 zilveren hartjes heb opgehangen die licht kunnen geven. Staat heel mooi en in de winter als ik mijn vriend wil verrassen, en ze aanzet, heel romantisch haha
een kleedje op de vloer, kaarsjes op een kastje, fotolijstjes of je make-up op een leuke manier neerzetten kan ook al veel verschil maken!

Expedit kast van de IKEA :bowing_man: