Metallica

Hoi,
ik ben een Metallica fan het is zo ongeveer mijn favoriete band en ik vroeg me af of er misschien meer fans zijn hier :slightly_smiling_face:
Zoja waarom dan precies en wat is je favoriete nummer en misschien heb je wel iets meegemaakt omtrent hun.
Ik kon hier geen bestaand topic over vinden vandaar dat ik deze aanmaak, sorry als jullie het overbodig vinden dat kan ik vantevoren niet weten.
xx

Ik heb ze een keer live gezien :grinning: Vroeger vond ik ze geweldig, nu valt wel mee. Sommige nummers vind ik wel leuk, maar dan vooral bekende :stuck_out_tongue:

Ik vind ze wel tof. Lekker enthousiast he :;][?

Ik heb er niet zoveel mee

mijn broertje is er fan van, sindsdien ben ik het wel meer gaan waarderen, ken niet zoveel nummers maar vind de muziek wel tof!

Ben geen die-hard fan, maar vind ze wel erg leuk. Heb The Black Album op mijn I-pod staan, met als favoriete nummer Enter Sandman
Zou ze heel graag een keer live willen zien!

-

I do love Metallica :heart:
Wat mijn lievelings liedje is? Het zal moeilijk kiezen worden tussen one, master of puppets, the unforgiven en enter sandman :slightly_smiling_face:

whieh mede fans =D
ik wil ze zooo graag live zien, een kennis/vriend van mij heeft ze maarliefst 3x live gezien x__x

Ik heb ze wel eens live gezien op een festival, maar ik vond ze veel te luid toen :stuck_out_tongue:
Het is niet echt mijn ding. Ik vind vooral de stem van de zanger niet wauw/speciaal, en dat is wel een vereiste voor een band vind ik.

Ik luister maar een paar liedjes, het is instrumentaal en vocaal niet helemaal wat ik zoek in muziek.

Ik vind Metallica ook een hele goede band, het is niet mijn favoriete band maar ze zijn wel geweldig. Mijn favorieten zijn in iedergeval One, the Unforgiven en Enter Sandman. Ik vind nog veel meer liedjes leuk maar ik weet niet meer welke precies.