Metal -fantopic.

Dankjewel! :grinning:

wieeehoeee,

ik heb waarschijnlijk groen licht voor naar sonata arctica te gaan en ik kan kaartje voor graspop bestellen !

HAPPEH :grinning:

Hooi mensen (:
Ik heb echt al lang niet meer gereageerd want ik heb het zo druk met stage en school en meh :c
Niemand laat mij met rust zodat ik kan girlscenen T.T
En als ik vrije tijd heb zoek ik nieuwe bands lol. Oeps.

Ik heb dus weer zo’n bui dat ik meeegaaa Woods of Ypres verslaafd ben, echt HEEL erg. Niets is mooier dan Woooddsss :333
En dus ben ik me gaan verdiepen in blackened doom en funeral doom enzo, want ik wil iets wat er op lijkt, zodat ik variatie heb.
En het is niet te vinden. ;l Woods is blackened doom, maar heel veel clean vocals, zeker op de laatste albums (die ik het best vind), en het is zo moeilijk om zoiets te vinden wat dezelfde klank heeft.
UGH.
Forest of Shadows is dan wel weer tof, ook wel wat clean vocals enzo.
Agalloch kan ermee door, wel erg richting de black kant aan, maar er zit nog doom in.
Ghost Brigade kan ook nog net, veel clean, maar geen black shit.

Huilen.
Dus hier een plaatje van David Gold.

HHIHIHIH Hij is zo leuk en knap en het is zo zonde dat hij dood is.

Hetzelfde verhaal met Pelle Ohlin.
Ik weet niet of ik hem al eens heb gepost, volgens mij niet.
Dussss PER YNGVE OHLIN:

http://userserve-ak.last.fm/serve/_/62530655/Per+Yngve+Ohlin+dead.jpg

<3 :grin:

Ja spam. Sorry.
Maar ik ben gewoon heel erg fan enzo. T.T

(Ik ga trouwens officieel 30 maart naar de black metal avond in Baroeg. (: Ik ben blij.)

Haha same here!

Weeh, waarom moet je 18 zijn voor festivals? :rage: :rage: :flushed: :frowning_face:

Wel jammer dat er zo weinig Girlsceners metal luisteren. :flushed:

Ja vind ik ook…
Het zou best tof zijn als je dan een meeting zou kunnen houden op een festival/concert ofzo haha xD

Is dat het concert van Sonata Arctica in november? Daar was ik bij, en daar had die zanger precies dezelfde kleren aan als op deze foto c:

Verder; ik meld me! Ik luister vooral naar Bullet for my Valentine, Evanescence, Skillet, Sonata Arctica en… Nog wat artiesten, maar ik vergeet ze even :’)
Mijn vriendinnen willen er ook niets van weten, maar gelukkig heb ik mijn vriendje en een paar goede vrienden die er ook van houden c:

@Eve

Yessss dat was in november :'D
haha.

Ik heb mn kaart voor graspop besteld ! Heb er nu al fucking veel zin in en shit. Haha. En dan probably naar Sonata 12 april in utrecht
YEAH.
vind ik leuk en shit.
Verder heeft het niks met metal te maken maar hé het is episch
ik heb zoveel zin in de lord of the rings marathon met mijn vrienden !
haha

Jaaa, dat zou vet zijn:)
Ik vind het echt naaiend dat WT een wereldtour geeft maar dat ze dan geen concert in nederland geven :hammer: Maarja, straks wel een nieuw album, hoop dat ie weer meer richting metal gaat, vergeleken met hun laatste album.

Ja, ben erg benieuwd naar het nieuwe album. Hoe ken jij WT eigenlijk? Ik vond een songtekst van Faster op een foto op Hyves. Haha, ik luister nu zo’n 1,5 jaar naar WT en ken pas rond de 25-30% van hun repetoire. Ben gisteren begonnen de rest ook te luisteren. :flushed:

• Papa Roach
  • Hollywood Undead (al is dat niet echt metal…)
  • A Day to Remember
    Dat luister ik op dit moment aardig veel. Verder ben ik het nog een beetje aan het ontdekken enzo. :3

WT deed toch altijd aan fandagen? Zou wel tof zijn om er heen te gaan met Girlsceners. :stuck_out_tongue:

UP!!! :flushed:

ohh jaa, echt een topic voor mij!!!
ik hou van metal <3 vooral van slipknot, dat is toch echt mijn lievelingsband. voor de rest vind ik system of a down, metallica enz. het leuke is dat niemand het van me verwacht en ik word vaak raar aangekenen als ik zeg dat ik naar metal luister… hebben meer mensen dat hier? ik de zomer ga ik naar graspop in belgie, daar komen super veel goede metal bands

Ja, heb ik ook last van. Komt omdat ik naar de buitenwereld toe een heel stil meisje lijk, maar als je me echt kent, weet je dat ik helemaal niet zo ben. Iedereen verwacht dat ik Mozart luister ofzo. Haha, eigenlijk best wel grappig als ik erover nadenk, want vroeger luisterde ik wel Mozart (toen ik 11 ofzo was). :stuck_out_tongue:

Haha, besef me net dat ik overdreven vaak in dit topic te vinden ben. Ben helemaal blij met dit topic. Jullie begrijpen me tenminste. Op school word je door de meeste mensen raar aangekeken. Hier niet. Dus bedankt, mensen, voor het lezen van mijn levensverhaal. :flushed:

mijn vriendje zou hier zo goed bij passen, hoewel niet alles écht metal is luistert ie ook Papa roach, Hollywood undead, Bullet for my valentine, Slipknot en weet ik wat allemaaaal :’)

haha jaa ik heb meer dat mensen het niet verwachten omdat ik meer een meisjemeisje ben ( als je nsnapt wat ik bedoel ) en ik hou ook nog van ballet enzo. en dan zeg ik dat ik van metal hou en dan wordt ik keihard uitgelachen omdat mensen het niet geloven… het is echt raar :stuck_out_tongue:

Ik heb het gelukkig steeds minder dat mensen me raar aankijken, ik durf er meer voor uit te komen, like band shirts dragen enzo xd
Maar toch heb je altijd nog van die mensen haha.
Ik ga echt al maanden om met een gozer, maar ik had het nog nooit over muziek gehad (en ik ben dan altijd ‘netjes’ gekleed omdat ik dan van stage kom), en toen reed ik woensdag met hem mee, en toen vertelde ik over de muziek die ik in de auto draai, en hij zat echt van; huh. Wat? Nee joh. Je liegt, dat kan niet!
Hahah surprise :’)