Ik vond WT altijd wel een goeie band, tot hun laatste album. Ik hou meer van hun âoude soundâ eigenlijk. Maar als ze op graspop niet tegelijk spelen met een band die ik wel wil zien, ga ik nog eens naar within temptation.
Hebben jullie het nieuws ook gehoord dat dave lombardo, de drummer van slayer is ontslagen ?
Heb voor mijn verjaardag trouwens de dubbellive dvd van Gojira gehad (: Van the flesh alive.
ehrrr,
ik ga ook een lijst maken met bands waar ik veel naar luister.
Alestorm, Aborted, Airbourne, Alice cooper, All that remains, Avantasia, Amorphis, As I lay dying, At the gates, Black Sabbath, Behemoth, Children of Bodom, Cradle of Filth, The Doors (eigenlijk geen metal maar okĂ© ze zijn awesome ) Dimmu borgir, Eluveitie, Elvenking, Evanescence, Fear Factory, Finntroll, Gallows, Hatebreed, Heaven shall burn, Heidevolk, Immortal, Iron maiden, Lamb of god, Legion of the damned, Motörhead, Napalm Death, Nightwish, Pantera, Powerwolf, Shining, Slayer, Sonata Arctica, Unearth, Within Temptation, My dying bride, Opeth, Mayhem, Kreator, God seed en nog wel watâŠ