Metal -fantopic.

Ik meld me!:slight_smile:
Ik hou van Dir En Grey, Within Temptation, Breaking Benjamin, Suicide Silence, Slipknot, Escape The Fate, A Day To Remember, RED, Asking Alexandria, Eyes Set To Kill, Children Of Bodom, AC/DC, Black Veil Brides en KoRn.

Zelf ben ik naar Within Temptation, Dir En Grey & Black Veil Brides geweest :slightly_smiling_face:
DIR EN GREY is niet zo bekend omdat het een japanse metalband is haha :stuck_out_tongue:

Ik meld me. Het is nu zeker dat Skillet naar de eojd komt. Ik ga er ook heen, met een vriendin. Behalve Skillet luister ik Within Temptation, Epica, RED, The Moon and the Nightspirit, Eluveitie, Dragonforce, Rammstein, Sirenia, Nightwish, Pythia, Evanescence en nog meer. Ik neig heel erg naar de symphonische kant dus :wink:. Mijn favoriete song op het moment is the Islander van Nightwish. De enige keer dat ik naar een concert ben geweest, was in november 2012 naar de Try-out show van Within Temptation (best band ever :wink:). Ik ging toen maar met m’n vader, omdat hij ook fan is, en niemand van m’n vrienden meewilde. Als iemand nog suggesties heeft voor leuke (symphonische) bandjes, ik ben ook wel in voor andere genres, dus laat maar weten :slightly_smiling_face: O ja, mijn naam is trouwens Tirza, en ik ben 16 jaartjes jong :slightly_smiling_face:

Heeeee gaaf :grinning:

Ik ben sandra, en ik ben 18, en ik luister een beetje van alles (:

Wie gaat er dit jaar ook weer naar graspop ?

Laatste concert waar ik naartoe ben geweest is van Sonata Arctica. Mijn eerste concert was van Within temptation.

Ik luister ook naar metal, kan eigenlijk elk genre wel luisteren behalve emo metal om het zo maar te noemen. Maar mijn favoriete genres zijn (medolic) black metal, viking metal, folk metal, (medolic) death metal, medolic black metal, heavy metal, power metal en gothic metal. Bands waar ik vooral veel naar luister zijn Bathory, Dimmu Borgir, Ámon Amarth, Cradle of Filth, Blind Guardian, Sabaton, Ensiferum, Eluveitie, Finntroll, Korpiklaani, Megadeth, Powerwolf en Rammstein. Ik luister nog veel meer dan dit hoor maar ik kan even niet meer bedenken. Verder wil ik echt graag naar Fortarock, ik heb geld nodig en ik moet mijn ouders zien te overtuigen :/.

Oeh, System of a down is leuwwk :upside_down_face:

Ik ga ook naar de eojd:) Within Temptation is idd echt de beste band everr en k wil zo graag naar een optreden van hen, maar om nou 80 eurie uit te geven aan een festival alleen voor hen? En volgend jaar hebben ze een worldtour, alleen komen ze niet in nederland of in de buurt ervan T_T maar als het goed is brengen ze in de herfst een nieuwe cd uit :grinning:

Oh leuwk, ga je op veld of tribune? Ik ga waarschijnlijk op veld met een groep, m’n vriendin gaat ook mee, maar hoop dat er nog veldkaarten zijn :3. En als WT een nieuwe CD uitbrengt, ga ik voor de winkel liggen slapen met m’n slaapzakkie, haha. Ik moet die CD gewoon hebben!!!

:upside_down_face:

Idk, t mijn eerste keer dat ik er heen ga, wat is fijner?
Ik ga ook sws die cd kopen, ik download mijn muziek altijd maar ik heb met moeite de discography van WT kunnen vinden, laat staan dat de nieuwe cd downloadbaar is :stuck_out_tongue: en voor hen heb ik wel 20 eurie over voor de cd:)

edit: OMG ik lees nu dat skillet ook een nieuwe cd gaat uitbrengen in mei, awesome:D

Ik heb geen idee, ben alleen twee keer op tribune geweest :grinning:. Oh, awesome. Nu heb ik twee albums om naar uit te gaan kijken. Skillet is vet! En idd, ik kan ook niet echt goede downloads van WT vinden :frowning_face:. Duurt nog wel lang voor het nieuwe album :frowning_face:

Ik vond WT altijd wel een goeie band, tot hun laatste album. Ik hou meer van hun ‘oude sound’ eigenlijk. Maar als ze op graspop niet tegelijk spelen met een band die ik wel wil zien, ga ik nog eens naar within temptation.

Hebben jullie het nieuws ook gehoord dat dave lombardo, de drummer van slayer is ontslagen ?

Heb voor mijn verjaardag trouwens de dubbellive dvd van Gojira gehad (: Van the flesh alive.

ehrrr,
ik ga ook een lijst maken met bands waar ik veel naar luister.
Alestorm, Aborted, Airbourne, Alice cooper, All that remains, Avantasia, Amorphis, As I lay dying, At the gates, Black Sabbath, Behemoth, Children of Bodom, Cradle of Filth, The Doors (eigenlijk geen metal maar oké ze zijn awesome ) Dimmu borgir, Eluveitie, Elvenking, Evanescence, Fear Factory, Finntroll, Gallows, Hatebreed, Heaven shall burn, Heidevolk, Immortal, Iron maiden, Lamb of god, Legion of the damned, Motörhead, Napalm Death, Nightwish, Pantera, Powerwolf, Shining, Slayer, Sonata Arctica, Unearth, Within Temptation, My dying bride, Opeth, Mayhem, Kreator, God seed en nog wel wat…

Nee, ik vind het echt niet mooi:p

Ja ik las het
Heb je gelezen waarom? Echt een kutreden, kut Kerry :’)
Hij is echt zo’n stubborn vent ugrhrghh
nu ga ik waarschijnlijk Slayer zonder Dave zien, niet leuk :frowning_face:

Yeah ik las het over Dave.
Honestly, het boeit me niet zoveel. :’)
Ik heb teveel bandleden van teveel bands ontslagen zien worden/dood zien gaan. Meh.

En YEAH Heidevolk xd Ik vind het leuk dat steeds meer mensen ze leuk vinden. x’D
En de rest is eigenlijk ook awesome.

haha HEIDEVOLK !!

ik heb ze vorig jaar live gezien op graspop :3 Waren ze vet nice. Hopelijk keren ze snel weer terug !

En over Dave van Slayer, Ja het is jammer want de vent kon goed drummen, en het is een kutreden,
maar er zijn inderdaad al veel artiesten uit een band ontslagen waarvan het jammer was.

Kan me wel inleven dat het kak is voor de mensen die hem en slayer nog live wouden zien. HURR.

:c dat vind ik juist de leukste metal die er is haha.

o valt hatebreed onder metalcore? want ik dacht dat dat hardcore was en die vind ik niet zo leuk want zij proberen zo stoer te zijn enzo. Die bedoel ik dus niet

ik bedoel bijvoorbeeld dit : http://www.youtube.com/watch?v=Ri2H1gJULg0
zo nice <3

Hi^^

Ik luister ook naar metal…

Vooral Black & (Brutal) Death

Bands… Belphegor, Taake, Austere, Agalloch, Anal Nathrakh, Behemoth, Absu, Coldworld, Dark Fortress, Marduk, Naglfar, Shining, Varg, Dying Fetus, dead congregation, Meshuggah,

Hee mensen, ik verveelde me, zie hier m’n creatieve uitspatting :stuck_out_tongue:
Hope you like it :wink:

Ik merk dit topic nu pas op.

Zoals mijn avatar al verraadt, ben ik gek op Amon Amarth, daarnaast luister ik allerlei soorten metal. Ik kan blij worden van Nightwish, Epica, Sonata Arctica, Cradle of Filth, Arch Enemy, Ex Deo, Carach Angren, Immortal etc.

NICE !