Metal -fantopic.

^Ik ga Asking Alexandria en TGI ook zien :slightly_smiling_face:))

Yaaay Rock am Ring :3

Ik wil ook heeeeel graag naar graspop maarja dat laat mijn portemonnee niet toe

Bonjour :slightly_smiling_face: k Join de club!!

I love it. Het is echt een uitlaatklep om je koptelefoon op te zetten en naar een goede band te luisteren :3. Kan me in alle hoeken ervan wel vinden… Behalve een paar erg duistere hoeken. ( Sunn 0))), Anal Cunt etc maakt me echt bang ) Dan voel ik me nog het meeste thuis bij de Symphonic Metal. Ben echter de enige die daadwerkelijk van Symphonic metal houdt van mijn vriendengroep. Voelt soms best eenzaam als je super blij bent dat Epica in je stad optreed en niemand mee wilt xD. Of je bij The Devin Townsed Project ( geen symph maar toch) en er vijf fronsende jongens achter je staan dat ze weg willen.

Ik heb trouwens Within Temptation wel gezien/gehoord bij appelpop, als dat telt als concert :’}
En in mijn vriendengroep is er gelukkig ook iemand die van metal houd, de rest vind het allemaal raar. Iemand zei pas tegen me dat ik er lief uitzag maar dat niet was omdat ik van die muziek luisterde enzo lol.

Hoe heten jullie eigenlijk? xD

En jaaj ik ben niet de enige

In de metalscene kent iedereen mij als Vlien :stuck_out_tongue:

Opeth, Enslaved, Amorphis, Amon Amarth, Type O Negative, Ghost Brigade, Omnium Gatherum, Amenra, Tool Kylesa, Textures, Mastodon, Between The Buried and Me, Britney Spears, Einherjer, Devin Townsend, Kvelertak, Volbeat etc. :beers:

@Yourrnightmare

Nadine (:

En yaay ik ga straks naar 2 bands, A New Dawn en Shadow Alliance en ik ben blij.
Ook al ga ik alleen en ze zijn allebei niet mijn kant van metal, maar hee, ik woon op een eiland en ALS er dan iets optreedt moet je gewoon gaan. :’)
Ik heb weer een nieuwe band ontdekt, Tsjuder.
Die zanger is ZO ongelofelijk HOT. ;O Smoking.
Alleen hij is 35, haha, oeps.
Maar dat is dus echt mijn droom man zeg maar, alleen zou hij dan iets jonger moeten zijn enzo. x’D
Plus dat de muziek echt heel awesome is. Heel diep.
KIJKKIJKKIJK:

Goh, A New Dawn. Die heb ik vroeger wel vaker gezien maar nu echt nooit meer! :stuck_out_tongue:

Ooh toevallig, haha! ^^
Ik vond ze echt heel goed (:
Denk dat ik die wel wat vaker ga opzoeken. xd
Shadow Alliance was iets minder, de eerste keer dat ik ze zag was op de Flakkeese Dagen, en toen waren ze heel goed, maar ze waren nu de hele tijd aan het lullen omdat het eerste album was uitgekomen.
De helft van de tijd hebben ze staan praten, uuugh.

Ik ben Cynthia, btw. Net een nieuwe band ontdekt; Saviour Machine :slightly_smiling_face: t is een combinatie van symph en gothic metal en opera O.o maar t is wel awesome :grinning: en t is christelijk maar opzich merk ik daar niet veel van:P

Ik heet Marisa!
En ik heb op het moment kaarten voor System Of A Down in ZiggoDome Amsterdam en Slayer in enschede

Ik meld me ook maar. Mijn naam is Kyra en ik luister vooral heavy, glam/hair, power en trash metal. Ben niet echt van de death en black. Mijn favoriete band is Steel Panther, mijn laatste ‘ontdekking’ is Kissin’ Dynamite. Ga dit jaar ook voor het eerst naar Graspop, vroeger naar Lowlands en fortarock geweest. :slightly_smiling_face:

Gaan er hier trouwens ook wel eens mensen naar Baroeg in Rotterdam?
Het is voor mij een beetje te ver om regelmatig heen te gaan, maar ik hoor er goede verhalen over.
Nu wil ik dus 30 maart erheen, black metal avond, maar het wordt moeilijk moet vervoer aangezien de bussen na 12 uur niet meer rijden. :’) En om nou voor 2 uurtjes erheen te gaan… :hammer:

Haha Kissin’ Dynamite, ja, die ken ik :’) Ik kende dat hele “glammetal” gebeuren niet en toen was ik bij een band in 013 (weet niet meer wat, Dragonforce misschien), en toen waren zij voorprogramma, nouuu ik heb me vermaakt :’) Het is totaal niet mijn muziek, maar GOH, die outfits en alles, echt leuk, en apart :stuck_out_tongue:

Ik ga er volgende week zondag heen, maar voor zover ik heb gezien kan je vanaf station Lombardijen. Denk dat de treinen wel wat langer rijden dan bussen :slightly_smiling_face: Of woon je gewoon in Rotterdam? Want dan kan je fietsen toch :stuck_out_tongue:

Ben er ook wel eens eerder geweest, klein zaaltje xD

Ja nou ik woon op Goeree-Overflakkee, een klein eilandje, de bovenste van de eilandengroep links onderin Nederland xd
En dus de bussen zijn heel moeilijk. Maar ik las dat het van 4 uur 's middags tot 11 uur 's avonds was, dus waarschijnlijk kan ik er gewoon heen ^^
Ben echt heel benieuwd hoe het gaat worden, ben nog nooit naar echte metal bands geweest, wel dat ik er toevallig eentje zag op festivals zag, dus dat wordt wat haha xD

Oeh, kleine zaaltjes zijn leuk ^^
Is altijd gezelliger vind ik ;p

Ik meld me :slightly_smiling_face:

neeeeee metalcore is bazenshit <3

Oooow, op die manier bussen xD Ja dan is het moeilijk, maar tot 23u valt best mee, dat moet lukken idd, en anders de laatste band skippen, dan heb je er iig wel al heel wat gehad. Je vindt 't vast leuk hoor, meestal staan mensen gewoon wat te kijken en bier drinken… Of dat beeld heb ik er toch bij in de Baroeg xD Bij grotere bands in 013 is 't anders, en met van die corebandjes in Baroeg gaat ‘t er vast ook wat ruiger aan toe :’)