Metal -fantopic.

Heee. Zijn er hier nog meer mensen die van metal houden? Zo ja wat voor bands luister je dan, wel eens naar concerten geweest?
So ehm hopen dat hier meer fans zijn :slightly_smiling_face:

ik ben niet echt een fan van metal, misschien kun je beter bij kopje ‘celebs’ kijken?

Ik luister zelf hard-rock / metal:) vooral van within temptation ben ik über fan(is symphonische metal/rock)
en Skillet, een beetje ac/dc (begin net met het luisteren naar hun), Evanescene, Disciple, sommige nummers van Black Sabbath, Ozzy Osbourne en System of a Down.

Hoort niet bij metal maar Papa Roachhh
en ik luisterde altijd veel naar Skillet, BFMV, A Day To Remember etc

Hooooi. (:
Ik zocht naar zo’n topic als dit want in mijn vriendengroep komt ‘metalhead’ niet voor behalve bij mij. :’)
Ik ben voornamelijk in voor;
Black
Brutal death
Death
Thrash
Folk
Viking
War
Power
Symphonic
Doom
Blackened doom
Maaaar voornamelijk black, pure, duistere, brutal black. xd
En het liefst heel underground of oldschool.
Ondere andere fan van Mayhem, Morbid (Pelle Ohlin, jaa!), Anaal Nathrakh, Belphegor, Nattefrost, Watain, Venom, Woods of Ypres…
Dus eh ja. Pretty brutal and dark.

^^ dat heb ik ook, ben de enige die metal/hardrock luisterd in mijn vriendinnen groepje, heb dus ook niemand om mee naar concerten te gaan en in mijn eentje mag niet T_T Ook is het vet irri dat mensen helemaal verbaasd zijn als ik ze vertel dat ik en metalhead ben, omdat ik er niet echt alto uitzie ofzo(wil ik wel, maar ben daar een beetje onzeker over :flushed: )

Ik ben nu vooral symphonic metal aan het ontdekken, zeg maar. Vooral Saviour machine is vet, dat is symphonic gothic metal :grinning: en ik moet van mijn moeder naar de eojd, en ik heb gehoord van een vriend dat Skillet miss komt :grinning: :upside_down_face: dus dat zou sws wel vet zijn omdat zij dat ook betaald:)

Ghallo! ik vind dit wel een interessant : D
Door mijn vriend ben ik steeds meer naar metal gaan luisteren.
Aangezien ik ook een aantal hard rock achtige bands heb gezien in het topic staan er (vooral?) ook wat variaties van rock tussen. Dus dat doe ik ook : D
Noorse metal (viking).
Amon Amarth, Lamb of God.
Dan een mooie overgang naar de geweldige Denen:
Volbeat.
Vlakbij… Zweden:
Opeth, Graveyard (meer blues/hardrock).
Meer naar het zuiden (Duitsland):
Rammstein, Alestorm, Obscura, Dethklok.
Helemaal naar de VS:
Manowar, Pantera, Black Sabbath, Marilyn Manson, Alter Bridge, Stone Sour, KoRn, Tool/A Perfect Circle, Disturbed, Dream Theater, AC/DC, SOAD, Halestorm, Five Finger Death Punch, Alice Cooper.
Terug naar de EU: Engeland:
Iron Maiden
En bij ons: Nederland:
Carach Angren, Rompeprop.]
]Oké Japan:
Maximum The Hormone (WHAT’S UP PEOPLEEEEE)

Skillet <3

Ja, alhoewel het bij mij nooit veel verder gaat dan een paar nummers per band. Ik luister niet heel vaak muziek en als ik muziek luister het liefst zo afwisselend mogelijk, dus ja hele albums is niets voor mij. Behalve System of a Down, daar kan ik wel lang naar luisteren.
Verder vind ik Slayer, Lamb of God, DevilDriver, Marilyn Manson, AC/DC en Rammstein leuk. Ik ben er vrij zeker van dat dit lijstje veel langer kan, maar ik kan er even niet op komen, misschien toch maar meer muziek luisteren.
Tis verder wel de beste muziek die er is voor mij.

Ja idd, en ik zou wel mogen in mijn eentje, maar dat vind ik zo awkward… Sta je daar alleen, je kent niemand, voel me dan zo forever alone. xd
En ik ben ook niet echt een persoon die mensen random aanspreekt, zeker omdat mensen vaak in groepjes gaan enzo.
Ja dat heb ik dus ook. Ze verwachten bij mij altijd top 40, en dan denk ik echt; Neeeee man. xD
Vroeger kleedde ik me heel heftig, maar daar ben ik mee gestopt toen ik de pesterijen echt zat was.
Nu ik studeer krijg ik wel meer zelfvertrouwen, en durf ik ook meer. Jammergenoeg heb ik veel kleding van die tijd weg gegooid, maar ja, ik bouw mijn collectie gewoon langzaamaan weer op. ;p
Dat zelfvertrouwen komt vanzelf wel!

Nja, dat zou ik dan weer geen probleem vinden, ik maak op dat soort dingen wel makkelijk contact mensen, je hebt namelijk sws al een gezamelijke interesse:) en je bent er toch voor die muziek.
Ik probeer me ook wat anders te kleden dan die mainstream zooi, zeg maar. Alleen lig ik niet echt goed in de groep(een stel klojo’s die op alles wat ik doe, wat te zeggen hebben en een stel huppelbitches) dus als ik dan ook nog helemaal alto dingen ga dragen(wat ik wel supervet vind) dan heb ik daar echt geen leven meer T_T nja, who cares:P

Ik luister vooral naar symphonic, folk, doom en core…

Mijn opstapjes waren within temptation, evanescence, you me at six en asking alexandria…

^^ WT is echt geweldig, niet echt metal maar toch:)
T kutte alleen is dat dus echt bijna niemand mee wilt naar concerten en festivals, en ik ga daar niet heen met mijn ma :cold_sweat: Alleen wil een vriendin mischien mee naar WT, dus ff haar zover krijgen dat ze 50 eurie betaald voor het Indian Summer Festival:)

Ik was vroegaaaah, voordat ik black en extreme shit ontdekte, echt helemaal gek van Lacuna Coil.
Geen idee of er hier fans zijn, haha xD
Ging het pas weer luisteren en vond het weer helemaal leuk, haha yay. ^^

Zijn er trouwens ook fans van Woods of Ypres, Mayhem, Morbid, Pelle Ohlin?
Zo ja, please tell me. xd

FUCKYEAAAAAAAAAAAAAAAAH :grinning:
luisterend naar Cannibal Corpse, en zoekend naar een metal gerelateerd topic ben ik nu zó blij! :upside_down_face:
Ik luister altijd metal, begonnen met Big Four, en meer de thrash kant ingedoken. Ik ben een groot fan!

Luister naar metalcore en ik ga killswitch engage 8 april zien aw yeah

HOI IK MELD ME

Oki wat ik luister
eh
Rammstein, Children Of Bodom, Slayer, System Of A Down, Sonata Arctica, Ensiferum, Dimmu Borgir, Metallica (oud) en ja nog wel meer. Heel variërend, ik vind eigenlijk alles wat metal s wel mooi. Zolang er geen core bij komt kijken in ieder geval

:metal: Jaaaa, leuk topic!

Ik luister veel, vooral rock/gothic/folk/pagan/prog.
En ik ben overdreven vaak te vinden op concerten van Epica & Stream of Passion xD

Volgens last.fm luister ik dit het vaakst, niet allemaal metal magoed:

1 Leah
2 Nightwish
3 Josh Groban
4 Epica
5 Chris Medina
6 Within Temptation
7 Xandria
8 Arkona
9 Leaves’ Eyes
10 Delain
11 Amaranthe
12 Mono Inc.
13 London Philharmonic Orchestra
14 Sabaton

Er is hier al paar dagen niet gereageerd maar oke.

Euhm ik luister naar dingen zoals
A day to remember
Delain
Asking alexandria
Evanescene
Papa Roach

En nog veel meer van die zooi maar ik heb geen zin om alles op te noemen en ik zoek nieuwe bands dus als iemand nog suggesties heeft? :3
Tot nu toe ben ik nog niet naar concerts ofzo geweest omdat dat niet van m’n ouders mocht maar nu gelukkig wel. Op 8 juni ga ik ook naar Jera on air en daar komen onder andere A day to remember, Asking alexandria, The ghost inside ectt dus ik ben blij c:

So hii.