Met z'n oude scharrel afspreken.

Mijn vriend gaat dus vanavond met zijn oude scharrel afspreken. Ze hebben nooit iets gehad, maar waren gewoon scharrels. Hij had een tijdje geleden nog tegen haar gezegd dat ze niet konden afspreken, omdat hij dat sowieso met haar zou zoenen, en hij wilde me niet kwijt. Vanavond gaan ze dus afspreken, en ik stress hem dood. Hij heeft wel tegen haar gezegd dat ze echt niks kunnen doen en dat ze alleen oude dingen uit gaan praten, en daarop zei ze dat hij haar dan ook niet moest ‘verleiden’ om hem wel te zoenen. En hij heeft gezegd dat hij echt alleen van mij houd, en niet van haar en bladiebla. En er gaat niks gebeuren en ik vertrouw hem wel, maar ik ken haar niet… Maar aan de andere kant wil ik het hem niet verbieden, en als hij het tof vind om met haar af te spreken, moet hij dat gewoon doen, toch? Wat moet ik hiermee haha? Ik word een beetje gek van mn eigen gedachtes de hele tijd…

Ik vind het raar dat die met haar afspreekt.

Ik ook, waarom zou je met je ex-scharrel afspreken als je een vriendin hebt en dus niet wil “scharrelen”?

Ze hadden wat dingen om uit te praten, vandaar… Maar dan nog stress ik hem heel hard haha.

Ik snap wel dat ze af willen spreken als ze nog dingen hebben om uit te praten.
Je moet hem gewoon vertrouwen, hij is je vriendje.

Maar, als ik jou was zou ik het niet waarderen als ze na deze keer nog een keer af gingen spreken.
Voor nu zou ik het gewoon zo laten, ook al is het moeilijk.

Ten eerste, ik vind dat dingen uitgepraat moeten zijn vóór je aan een nieuwe relatie begint.
Ten tweede, ‘zij mag hem niet verleiden’ da fuq? Geeft ook aan dat hij zichzelf lekker in de hand kan houden, not.
Ten derde, waarom wil hij nu wel met haar afspreken? Wil hij je nu wel kwijt?
Ik zou echt hem confronteren met al die rare dingen hoor.

Ik vind het inderdaad ook vreemd dat hij eerder heeft gezegd dat ze zeker zouden zoenen als ze af zouden spreken. Ja je zult hem moeten vertrouwen inderdaad. Maar als het mijn vriend was dan zouden ze dus echt niet afspreken met zijn 2en. No way. En dat zou ik zelf ook niet mogen van mijn vriend.

Dit dus.

Inderdaad.
Sowieso zoenen? wat? waar slaat dit op? Dan hij is dus nog niet over haar heen, tenminste, dat idee krijg ik. Ik zou hem ermee confronteren vóór vanavond.

Als mijn vriend dit zou doen, zou ik het niet pikken, zulke dingen zeg je gewoon niet, die hoor je überhaupt niet eens te denken. reden genoeg om te zeggen dat je wil dat hij niet gaat! als hij weet dat je het echt niet leuk vind en dat het je echt dwars zit, en hij wil toch persé gaan, zou er voor mij heel wat duidelijk worden.

hij lokt het uit door toch te gaan. zeg hem dat je dit echt liever niet hebt !. laat hem voorstellen dat JIJ met oude scharels gaat afspreken…

ik spreek ook nog met mijn oude scharrel af terwijl hij een nieuwe vriendin heeft. nee, niet om te scharrelen. gewoon, om gezellig te kletsen, we zijn vrienden. gebeurt echt niks, zelfs geen spanning. kan heel goed hoor. maar ik snap wel dat je het kut vindt, zou ik ook vinden.