Met z'n 3en op vakantie?

Hello,

Zouden jullie met zijn 3en op vakantie gaan waarvan er 2 een stel vormen?

De situatie is zo. Mijn vriend, ik, een vriendin van mij en een vriend van haar zouden met zijn 4en op vakantie gaan. Helaas kon de 2e jongen niet en bleven we dus met zijn 3en over. Nu heb ik gezegd dat ik dat niet wil, omdat dat niet leuk is voor mijn vriendin en ik geen zin heb in een week chagrijnige vriendin (ik ken haar wat langer dan vandaag zegmaar). En mijn vriend was het ook wel daar mee eens. Van haar zelf heb ik er eigenlijk niks over gehoord…

Ik ben benieuwd of anderen dit ook zo hadden aangepakt of dat jullie wel met z’n 3en zouden gaan, vanuit haar opzicht zegmaar (met een stel op vakantie dus)

Hmm, nou dan had ik gekozen voor of met vriend of met je vriendin dan… Allebei gaat denk ik niet zo…

Als je nu al verwacht dat ze chagrijnig gaat worden dan zou ik het zeker niet doen. Jij en je vriend zullen als stelletje toch een ander idee hebben bij de invulling van een vakantien dan je vriendin. Dus ze zal zich misschien wel het 5e wiel aan de wagen gaan voelen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook niet leuk zou vinden om met een vriendin en haar vriend op vakantie te gaan.
Ik zou me bezwaard voelen dat ik er steeds bij zit etc.

Ik denk niet dat het handig is om met z’n 3en te gaan.

Ja dat heb ik haar dus verteld maar ze had er niet echt een mening over. Ik vond het gewoon niet leuk tegenover haar, ik zou het zelf namelijk ook niet leuk vinden om met een stel op vakantie te gaan, en zou me zelf ook bezwaard voelen als stel zijnde omdat zij er bij zit in der eentje zegmaar…

Lijkt me niet zo voor je vriendin om met met zn drieen te gaan.

Ligt eraan hoe jullie met zn 3en met elkaar omgaan. Ik trek vaak met mn vriend en nog een vriend op, we kunnen t alle drie goed vinden en gaan ook gerust op vakantie. We zijn dan gewoon niet klef de hele dag door maar gewoon normaal. En die vriend respecteert t dan ook als we soms even alleen willen zijn. Maar als zij niet zo is zal t n lastige vakantie worden

Nou, zij heeft mijn vriend 1x gezien…

ik zou dat ook niet doen hoor… snap het wel dat je dat niet wil :slightly_smiling_face:

misschien kun je een paar keer met zn 3en iets gaan doen voordat je op vakantie gaat. dan ziet zij hoe het gaat, en zien jullie hoe het gaat. misschien komt ze er dan zelf wel mee dat ze niet mee wil op vakantie

Nou ja, ligt er inderdaad aan.

Ik ging in de vakantie om met twee mensen van werk, waarbij de andere twee een soort koppel an het vormen waren(ze hadden nog niks, maar het zat eraan te komen.)
Toch vond ik het heel leuk om dingen met zijn drieen te doen, nu nog steeds overigens. Dus het kan wel, het ligt maar aan de situatie.

ik denk dat ze zich nog wel terug trekt en anders vind ik dat jij best mag zeggen dat je dan liever alleen met je vriend gaat omdat het anders niet leuk voor haar word.

Zij blijft dan 3e wiel aan de wagen.
Ik zou met beide los van elkaar op vakantie gaan.

Nee ik zou sowieso niet mee gaan als er een stelletje bij zit, zit je daar dan bij … leuk…
nja ik zou gewoon met z’n tweetjes gaan of je zoekt een 4e persoon

Precies wat de rest zegt. Ik persoonlijk zou nooit met 'n stel op vakantie willen :p.

kan zij geen vriendin meenemen

een vriendin was ooit mee met een stel op vakantie leek wel of ze alleen was zij ze

Niet met zn drieen gaan, dat werkt niet! Dus óf zij neemt nog iemand mee, of jullie gaan gewoon met zn tweeen.

Ik zou nooit van m’n leven met een stel op vakantie gaan. Omdat je weet dat je dan toch áltijd het 3e wiel bent.

Nou ik niet doen. Ik zou sowieso niet met 3 op vakantie gaan. Altijd 4 of meer.