Met wie, wanneer en hoevaak shop jij?

Ja, met wie ga jij het meest naar de stad? Met je beste vriendin? Je moeder? Of gewoon alleen? En wanneer ga je? Na school, of liever in het weekend? En hoe vaak ga jij naar de stad?

Sorry voor de vragenlijst, hahaha!

Meestal met vriendinnen en heel af en toe met m’n oma of moeder.
Soms ga ik gewoon even na schooltijd of een keer op een zaterdag middag, maar 1 keer in de paar maanden trek ik er echt een hele dag op uit om te ‘supershoppen’ :grinning:

met mijn vriendinnen, in het weekend, 1/2 keer per 2 maand

ik ga niet vaak ‘shoppen’. ik hou daar niet van. maar gewoon even de stad ik doe ik regelmatig. vaak met mijn vriend in het weekend

shoppen doe ik niet vaak, ookal zou ik het wel vaker willen… Ik shop meestal met mijn moeder en vriendinnen, nou met vriendinnen kan ik haast niet shoppen, want we gaan meestal chillen in de stad xd Daarom ga ik vaker met mijn moeder als ik echt iets wil kopen. Ik shop 2 keer per maand ofzo

Uhm vaak ga ik shoppen met m’n vriendinnen 1 keer in 2 weken ofzo.
En dan meestal wel elke week met mijn moeder, maar dan geef ik zelf geld uit dat ik verdien met m’n 2 krantenwijken !
Dus in totaal 6 keer in de week, haha.
Maar een keer in de 2 maanden ofzo, kijk ik dan ook echt sirieus voor iets, bv voor 3 broeken 1 shirtje en nieuwe schoenen ofzo.

mm ik shop ong. 1 per week of 1 in de 2 weken en dan met m,n moder zusje moeder,s vriendin en moders vriendin,s dochter en dan in het weekned of vakantie

3 keer in de week vrienden mama of alleen

Het meeste koop ik zelf via internet. En in vakanties ga ik met familie een dagje winkelen,en heel soms alleen of met vriendin naar de stad maar ik vind de kledingwinkels in mijn stad niet zo geweldig.

Alleeeen, ik ga echt niet graag samen met iemand shoppen! Vind 't leuk dat ik op niemand moet letten als in INEENS besluit om toch die winkel in te gaan oid :slightly_smiling_face:

En ik toch maar n keer per maand ofzo xd

Ik shop zodra mijn loon binnen is,
en stop zodra het op is. x’] En doe
dat met vriendinnen. ;’]

met wie : Alleen, mama, vriendinnen.
wanneer : Vrijdagavond, Zaterdag.
hoevaak : min. 1x per week.

Ik ga nooit heel uitgebreid shoppen, maar koop gewoon niet zoveel in 1x. Ik ga ongeveer 1x in de 2 weken wel de stad in.

Soms alleen, met een vriendin, met m’n vriend, heel soms met m’n moeder. (woon niet meer thuis). En vaak gewoon 's middags, met m’n vriend vaak op zaterdag.

Met wie; Vooral met mijn liefje, vriendinnen en héél soms mijn mama. En soms alleen :slightly_smiling_face:
Wanneer; Woensdagnamiddag, vrijdag (en)/of zaterdag
Hoevaak; Héél vaak. Elke week wel. Soms kan ik me een weekje bedwingen maar de week erna koop ik dan weer dubbel zoveel :stuck_out_tongue: Nuja als ik zie hoeveel geld ik heb opgedaan beheers ik me weer even :stuck_out_tongue:

ik ga niet zo vaak winkelen, een keer in de 2? maanden, soms iets meer soms minder. Een paar keer per jaar ga ik sowieso met mijn moeder, soms ook nog met mijn zus, als ik echt dingen nodig heb. Soms met vriendinnen, en soms alleen. Haha alles ‘soms’ eigenlijik.

Ik ga altijd het liefst alleen. Heerlijk, zonder gezeur van anderen die verder willen lopen terwijl jij lekker rond wil kijken.
Ik ga eigenlijk best wel vaak :blush: Maar koop niet altijd wat. Altijd Amsterdam, trouwens.

Echt shoppen doe ik niet vaak. En als ik dat doe meestal met mijn tante, zus of vriend.
De stad in gaan en dan af en toe ergens wat kijken en kopen doe ik wel wat vaker, 1x in de 2-3 weken ofzo. Soms alleen, soms met vriend/vriendinnen.

Ik ga 1 keer per maand winkelen met vriendinnen of mijn vriend. Heel soms met mijn moeder, maar ik heb weinig de tijd.

Altijd door de week of op een koopzondag, omdat ik zaterdag werk.

1/2 keer per maand met een vriendin of vriendinnen, me vader of soms alleen als ik weet wat ik moet hebben. meestal in het weekend maar soms ook op een dagje vrij of als ik een keer vroeg uit ben.

Ik shop niet zo vaak, en het liefst online eigenlijk. Als ik wel naar de stad ga ga ik het liefst alleen of met m’n zus en/of moeder. Mijn vriend haat winkelen en als ik dan elke kledingwinkel in wil wordt het niet echt gezellig…