Met wie naar een concert??

Ik zag laatst een advertentie dat de artiest waar ik fan van ben naar Nederland komt! Echt super leuk, maar nu mijn ‘probleem’… Met wie moet ik gaan? Mijn vriendinnen zijn geen fan, dus dat is geen optie… (het is heel duur dus ik denk niet dat ze zoiets hebben van: ik ga wel mee joh, okal ben ik geen fan) En met mijn vader/moeder vind ik ook niet echt geweldig. Of in mn eentje? Ook zo zielig:P

Nja, misschien stel ik me wel aan. Maar ik baal gewoon echt dat als ik eens naar een leuk concert wil, ik niemand heb om mee te gaan:(
Dus wat zouden jullie doen? In je eentje, met je vader/moeder? Of gewoon niet gaan en je er overheen zetten?

Bedankt!

gene die ook leuk om mee te gaan

Welke artiest? Nu ben ik nieuwsgierig.

justin bieber?

Justin Bieber… Ja I know, heeeel veel meiden vinden m vreselijk. Maar ik niet, sorry kan er ook niets aan doen:P

En trouwens, ik heb wel een vriendin die erheen zou willen. Maar die vindt het te duur! Echt kut…

Als je geen vrienden kan vinden, dan houdt het op denk ik… Ik zou niet alleen gaan.

ik dacht al justin bieber xd

Haha, ja…
Maaar kaBOOM idd! Ik voel me wel een beetje een loser nu… Haha

Mijn vriendin gaat er ook heen maar dan in Duitsland (met nichtjes)

Nouja ik heb altijd vrienden die ik ken via de band die ik leuk vind. En anders sleur ik iemand mee die het een beetje leuk vind x]

ik ga altijd gewoon met mn pa

(hoef ik het mooi ook niet zelf te betalen)

zoek op forums naar mensen in de buurt die willen gaan, meet die eenkeer en dan als het klikt kunnen jullie samen gaan.

ik ga altijd met vrienden.
of inderdaad via internet met iemand zoeken. en anders zou ik gewoon met een van je ouders gaan of zo.

Ik ga altijd met vrienden, en soms gaat m’n pa mee omdat hij ons brengt & haalt.

Jaa, nja om iemand in de buurt te zoeken is denk geen optie. Tegen de tijd dat ik iemand heb zijn de kaartjes al uitverkocht… Ik ga maar ff aan mn moeder vragen of ze uberhaupt mee zou willen, en dan bedenken of ik dat ook wel wil:P
En anders ga ik gewoon niet…

misschien een nichtje / nicht?

ik heb meestal wel iemand, ook weer mensen die ik via concerten ken. en anders zou ik gewoon iemand fan maken, kan ook toch? (:

haha, ja kan ik proberen… Maar ik vrees dat het niets meer gaat worden.
iedereen vindt het te duur, het is ook best duur eigenlijk ; ong. 100 euro.
njaa, kan ik daar weer lekker van shoppen:) (niet dat ik het zelf hoefde te betalen maar het gaat om het idee)

ik vind het eik ook nergens op slaan 100 euro, zelfs een kaartje voor enrique iglesias is niet zo duur. Echt schooiers!

het is helemaal geen 100 euro hoor :slightly_smiling_face:
want hij komt in ahoy en ik heb ff op de site gekeken en er staat: ‘‘de prijzen variëren van 30 tot 50 euro’’
dan valt het wel weer wat mee met de prijs.