Met welke oefeningen val je het meest af?

*zucht* Dit had ik over het hoofd gezien…
Je hebt nog 5 jaren te gaan waarin je lichamelijk en geestelijk alle kanten opgaat.

alles is hierboven al genoemd
en je bent nog in de groei^^

Ik word een beetje strontziek van al die 12/13 jarige die beginnen over afvallen.

neem een vriendje :stuck_out_tongue: tering ben in 2 weken al 4 kilo kwijt :stuck_out_tongue: nee serieus je moet op jouw leeftijd niet te veel met dar soort dingen doen…

HoiHoi !
Ik wil even wat zeggen …
Jullie kunnen allemaal wel Strondziek worden van 12/13 jarigen…
Maar als zei graag iets Slanker wil worden mag ze dat toch doen. Je Weet niet hoe haar Bouw is… En Sommige kinderen moeten naar de Dieetiste… En die laat ze ook wel gewoon afvallen. Okee… Dit wou ik even zeggen aan allee Mensen…

En nu even iets aan Jou Zelf…
Bewegen is goed. Maar je moet je niet teveel uitputten…
Eet Gewoon regelmatig en gezond… ook op het zelfde tijdstip.
Hou je aan de schijf van vijf… neem vaker de fiets… Misschien 20 x per dag de beweging van buikspieren doen. Maar meer niet… Doe het een beetje Rustig aan…

Xx. SNOEP ik hoop dat je er wat aan hebt !

I agree with Snoepje.

Er is hier al eerder genoemd dat je zowel geestelijk en lichamelijk nog in de ontwikkeling bent en dat klopt ook.
Maar ik vind het onzin om deze vraag niet serieus te nemen omdat ze 13 jaar is.

oke nu dat ik weet dat je van buikspieroefeningen alleen maar dikker lijkt
ga ik daar maar mee stoppen =D

Ehm, Ik kan er naast zitten hoor… maar is het neit zo dat als je je spieren (op welke manier dan ook) je calorieen, koolhydraten en Vet verbrandt… Elke Vorm van beweging lijkt mij mooi mee genomen… (Al is het alleen al om al je calorieen en koolhydraten van die dag te verbranden) Ik ben nu een week elke avond aan et trainen (buikspieroefeningen, sit-up, fietsen met je beentjes in de lucht ^^ enz.)Ik weet niet of het helpt voor vet verbranding ensoo… Maar het voelt voor mezelf alleen al veel lekkerder wetende dat ik er iets aan gedaan heb en dat maakt het voor mij ook veel makkelijker om door te zetten… (And By The Way… Als Je Buikspier oefeningen en shit doet lijk je op den duur wel slanker want je verbrandt wel degelijk alleen ben je zwaarder op de weegschaal omdat spiertjes zwaarder wegen dan Vet… (A)

Oowe, And By The Way…
Ik ben nu 14 maar ik was op m’n 12 al bezig met afvallen…
Het was misschien ziek zo jong… Maar ik was zo ongelukkig met mezelf,
Ik wou afvallen, Watdan ook…
Ik vind het dus ook vrij onterecht als er gezegd wordt… Jaah maak je niet druk je lichaam groeit nog wel…
A. Ze heeft er nu nix aan want ze wil graag NU hulp…
en B. Als je ongezond eet of weinig beweegt kan je lichaam ook flink de verkeerde kant op groeien…

Oowe, En Nog Voor De Allerlaatste Keer, (A)

Antwoord op je vraag… Ik weet op dit moment nog neit wat et meest resultaat boekt maar haal veel uit de cosmo en fancy enzo… Die zeggen dingen als:

Ga met je rug op de grond liggen met je benen in de lucht en je handen onder je rug en maak minuut lang fietsbewegingen, Vetrollen verdwijnen als sneeuw voor de zon :wink:

als je 13 bent en niet dik, moet je ook niet afvallen!

idd.
Ook veel groene thee drinken verbrand je sneller calorieën.:slightly_smiling_face:
En volgens mij verbrand je snelst met touwtjespringen.
Bij lopen ga je wat zwaarder wegen omdat je spieren krijgt en die wegen ook natuurlijk, maar is wel geen vet ofzo maar toch…

Ik heb vorig jaar een tijdje touwtjegesprongen (of wat de verleden tijd van touwtje springen ook mag zijn) en het hielp echt! Ik kreeg ook meer conditie enzo… Ik denk dat ik binnenkort weer begin :]

idd, ik spring elke dag 50 x meer, zonder dat ik uitgeput ben, dus mijn conditie is wel beter :grinning:

ik ga denkik touwtje springen :’)

wy hebben zo’n roeiapparaat zegmaar boven op de zolder. daar train je al je spieren mee, omdat je dan zegmaar een ‘roei’ beweging maakt, dus daar gebruik je je rug,buik,benen,billen & armen voor. dus je traint alles.
er staat ook op hoeveel calorieën je verbrand. enzenz.

ZWEMMEN !!! ← daarbij gebruik je al je spieren, plus, je voelt je altijd heel dun in het zwembad…
ik doe elke dag 250 baantjes (NONSTOP!!) x 9 m = 2,25km
maar dit is alleen omdat een vriendin van mij op vakantie is en wij op het zwembad moeten letten :grinning:
en anders: touwtje springen en traplopen, met name de laatste is super !! alleen mijn ouders worden gek van al het gebonk dus ik raad het aan te doen als je familie weg is

bump

Touwtje springen

buikspieren, schuine buikspieren, benen, billen elke dag gewoon doen het helpt wel, in de cosmogirl staan ook altijd oefeningen, of in de fancy daarheb ik ze vandaan :ok_woman:

bij veel fitnessdingen en sportcenturms mag je pas fitnissen vanaf je 15e, bij sommige zelfs pas als je 18 bent.

Weetje waarom dit is?

omdat je als je 12/13/14 bent nog vollop in lichamelijke ontwikkeling bent. je lichaam heeft die vetten en kcal enz hard nodig om te voldoen aan het groeiproces

dus blijf gewoon ‘fit’ en ga fietsen, en eet niet elke dag friet en chips. maar ga nog geen oefeningen doen, wat maakt het uit als je een beetje vet hebt?

ik had op die leeftijd trouwens overgewicht(niet belachelijk veel ofzo) en ben toen gewoon gestopt met chips eten en at daarvoor in de plaats fruit of groente.
en toen ben ik ongeveer 10 kilo afgevallen, en ik zit nu dus op een mooi gewicht!