Met welke oefeningen val je het meest af?

wie weet er oefeningen die je thuis kunt doen maar mee je kan afvallen??
ik ben niet dik ofso maar ik heb wel beetje vet dat ik eraf wil hebben… wie kan me helpen??

gr, Jo…

13 jaar

met lopen verbrand je het meeste vet denk ik
buikspieroefeningen train je enkel je spieren …

gewoon buikspieren lijkt me

google zoeken: margriet streep-je-slank

Je moet eerst vetverbranden(gaat het beste door een beweging telkens te herhalen,bijv. hardlopen). De ong eerste 15 minuten verbrand je kolydraten(of hoe je die dingen ook schrijft),en daarna ga je vet verbranden. Vetverbranden gaat het beste met een lage hartslag,dan houd je het ook langer vol :wink: Als je gaat hardlopen kun je het beste een lange tijd lopen,op het tempo waarbij je ook nog kan praten. Waarom buikspieroefeningen alleen geen effect hebben is omdat je buikspieren dan wel heel sterk worden,maar dan zit er nog wat vet voor. :wink:
Snapje? Ik ga binnekort ook afvallen hoor ! Ik heb vandaag mijn hoogste gewicht bereikt,en dus MOET ik afvallen. Veel succes :wink: Oh ja,wel gewoon eten enzo :wink:
xx

Ja, zoals SuperChick zegt.

om te vermageren mag je juist niet hardlopen. Vetten verbranden bij trage sporten dus lange wandelingen maken of een toffe fietstocht. Geleerd van mijn biologie leerkracht (geeft het wel 1000 keer gezegt dit jaar)

xx

Veel mensen schijnen (Geen idee of t klopt) veel af te vallen met touwtje springen

ik probeer et zelfde al jou ook wat vet eraf te trainen ik doe buikspier oefeningen enz en touwtjespringen

touwtje springen is ook nog goed voor je conditie

Nou, ik heb ook al veel gehoord dat je va touwtjesspringen wel veel vermagerd… Ik heb dit ook nog geprobeerd, iedereen zei, begin met 15minutjes, wel ik heb het onderschat! LASTIG! :s
Maar als je het volhoudt, moet het gewoon werken …

& fietsen, wandelen, zwemmen(!), …

Ik heb ook nog geleerd van leerkracht, het maakt niet uit dat je nu bijvoorbeeld gaat hardlopen en over je krachten gaat, omdat je dan denkt, ik ga zo vermageren …
NEE dus! Je verbrand het meest vet als je onder je hartslag blijft en alles opbouwt! (ookal moet je veel geduld hebben! xs)

jaa heb i oook nodigg…

Wel he? Ik had op ten duur van: waarom lijk ik nou dikker, maar er zat gewoon opgepompte spieren onder.

Wat voor effect heeft fietsen trouwens op de vetverbranding?
Ik heb sowieso gemerkt dat je er erg mooie kuiten van krijgt :3

Edit: al gelezen.

ikga dat touwtje springen eens proberen …

Tip : Veel water met citroen drinken daar verbrand je calorieen mee :slightly_smiling_face:
& helpt zelfs tege acne:)

Gewoon echt dingen doen. Fietsen, wandelen, hardlopen, zwemmen. Werkt allemaal beter dan oefeningen.

Zelf zit ik op fitness, maar dat is niet wat je in je huis of buiten kan doen…
Touwtje springen; Dat helpt echt heel erg goed hoor!
Hardlopen, Fietsen, of gewoon echt op een sport gaan!

Suc6 :relieved:

Ik zit op badminton & hardloop 3x in de week … Dus ik weet niet zeker of deze oefening écht veel zin heeft, maar ik geloof van wel :grinning:
Op je zij liggen, en 1 been 15x omhoog en omlaag doen (als je hem omlaag doet, moet hij net iets boven je andere been blijven hangen) dan hou je hem 10tellen in de lucht en herhaal je de oefening, en dan doe je je andere been :grinning:
Werkt goed! Eerst zat ik echt te puffen maar na een paar keer gaat het veel makkelijker

Ik heb nu sinds een aantal weken de Wii-Fit. Ik was/ben ook echt niet dik maar ik wilde gewoon een strakker/fitter lichaam. MEt de Wii-Fit heb ik al supersnel resultaat geboekt. Je merkt echt dat je benen, armen, buik, alles eigenlijk, strakker wordt.

alles waarbij je langdurig beweegt. vet verbrand pas iets je iets lang doet. En cardio werkt ook, dan gaat je hartslag snel omhoog

En met buikspieroefeningen moet je opletten, als je teveel doet, gaan je buikspieren naar voren, en wordt je buik dus alleen maar bol zeg maar…

hoe krijg je mooie slanke bovenbenen ?
wat voor oefeningen moet je daarvoor doen ?
voel me nog niet echt bikiniklaar
^^

Dat wil ik ook, maar dat is echt bereduur zeg!
Heb al wel een wii, maar waarom zijn al die spellen (en zo’n balance board) zo damn duur… :S