Met welk verhaal verdergaan?

Hoi, ik schrijf graag verhalen.
Hier drie korte beginstukjes , met welke moet ik verder volgens jullie?
1.
De hele week bleef het aan me knagen. De onrust was weer gekomen. Nu er nieuwe dingen bekend zijn weet ik het echt niet meer. Ze vragen ook alles altijd aan mij. Net of ik een of andere moordenaar ben. Ik heb al hartstikke veel verdriet, dat ik nog steeds niet heb kunnen verwerken …. De felle zon schijnt op mijn broek en ik hoor de deur opengaan. Het is mijn vader. Althans, mijn stiefvader. Hij is hier twee jaar geleden komen wonen. Nadat mijn vader …. Laat maar. Ik voel me misselijk. Volgensmij heb ik iets verkeerds gegeten.

1. De laatste woorden waren er hier nog niet over gezegd. Mijn hart bonsde in mijn keel, hoe kon hij? De twee leukste maanden van mijn leven waren nu ook de verschrikkelijkste geworden. Terwijl ik het al zo moeilijk had met mezelf, en mijn cijfers …… Misschien moet ik gaan slapen , en alles even vergeten om me heen. Waarom zijn er zoveel mensen die tranen veroorzaken, maar niemand die ze bij me droogt?

Dit was geweldig ! New York , here i come ! Mijn vader en moeder hebben net verteld dat ik na mijn examen naar New York mag, met Daisy , is het niet geweldig? Ik kan van alles kopen, ik ben 18 en vrij om te gaan ! Het worden de mooiste twee weken uit mijn leven , het gaat gebeuren : NIETS kan het verpesten. Dit wordt mijn vakantie, en van niemand anders !

over 45 minuten beslis ik :slightly_smiling_face: Dan stel ik ook meteen de hoofdpersoon voor.

2 lijkt me het leukst denk ik ! :slightly_smiling_face:

Oke thnx, nog meer suggesties?

2 lijkt me idd ook leuk

Oke, hier komt ie.
Jade.

Hobby’s : Skaten , shoppen , tekenen.
Relatie : Nu niet meer …
Persoonlijkheid ; onzeker, vriendelijk en zeker niet doordacht.
Familie : Zusje Christy
Motto : Alle fouten die je maakt blijven op je netvlies gebrand.
Boeken die ze graag leest : Twilight, Gone
Typ 'verder’als je wilt dat ik het verhaal voortzet ! :slightly_smiling_face:

Verder