met welk nr belt een gedetineerde?help!

Hallo meiden,
Mijn vriend is eergister opgepakt, vanochtend belde hij mij en zei dat hij in Groningen was ik heb niet doorgevraagd welke gevangenis wat eigenlijk dom is! Maar later bekeek ik het nr en het begon met 3170
nu weet ik dat 070 Den haag is, maar ik las op internet dat alle gedetineerden met dit nr bellen en het een centraal nr is. Heeft een van jullie ervaring hier mee?
Alvast bedankt

Als hij nog niet meerderjarig is zal het wel 'T Poortje zijn.
Groningen is 050.

Hij is 22.
Dus wel meerderjarig.

Uhm tsja. Groningen is inderdaad 050.
En waar heb je dat gelezen dan?

ik zou 't trouwens echt niet weten.

Belde hij je op je mobiel?
Misschien staat die 31 voor +31 en is het inderdaad Den Haag?

Kun je het nummer niet Googlen? Dat er dan een adres uitkomt ofzo?

Is er geen algemeen nummer van de politie van Groningen waar je naar kan bellen? Of kan je op internet niet vinden welke gevangenissen er in Groningen zijn en die dan contacteren of ‘voornaam achternaam’ daar zit?

http://www.tellows.nl/num/0708509666
Kijk de reacties moet je even naar beneden scrollen.

Ja hij belde op mn mobiel!
Ik heb echt geen idee ik weet sowieso vrijweinig van nr’s…

Ik weet niet of dat mag want heeft ook veel met privacy te maken he…
En dan moeten ze toestemming vragen aan hem of ik mag weten dat hij er zit.

Kan je dan niet in je mobiel kijken wie er gebeld heeft? Misschien kan je zo achter het nummer komen.

Als je vriend weer belt vraag dan in welke gevangenis hij zit.in groningen.
En of hij weet of hij met een centraal nummer belt.

Misschien weten zijn ouders/vrienden het wel?

Misschien even aan ouders van hem vragen?

Je kan naar het politiebureau Groningen bellen, en dan vragen naar je vriend.
Als hij daar nog zit of overgeplaatst is naar een gevangenis dan kan je daarnaar vragen, maar je kan het beter ze ouders laten doen omdat die meer recht hebben om het te weten dan zijn vriendin.

Ja ga ik denk ik ook maar doen…
En dan zeggen dat ik hem kom opzoeken waarschijnlijk geeftie dan wel echt toe waar hij zit.

Ik heb geen contact met zn ouders ze weten vast niet eens dat ik besta :stuck_out_tongue:

Ja dat klopt heb je gelijk in, daarom ga ik het denk ik ook niet aan politiebureau vragen enzo, want ja als hij het niet eerlijk wilt zeggen dan niet klaar!

Hoezo zit ie vast dan als ik vragen mag? Ben wel benieuwd! Maar als je t niet zeggen wilt snap ik het ook

Nou ik weet dat hij klusjes doet (dealen etc.) maar hij zei dat hij vast zat omdat hij een keer niet meewerkte met de politie. Ik denk eerlijk gezegd dat hij daarover liegt en dat het met die ‘klusjes’ temaken heeft want hij zit 6maanden, en het klinkt niet logisch dat iemand 6maanden zit voor niet meewerken met politie. Ik heb hem er ook op aangesproken maar hij zegt dat hij niet liegt dus ja ik heb verder geen bewijs natuurlijk dat hij liegt. We hebben ook nog maar sinds kort iets zegmaar.

1 like