Met wat zou jij niet de deur uit gaan?

Met wat zou jij niet de deur uit gaan?

Voor mij denk toch wel een bad-hair kapsel,
Haar valt meteen zo op, als het lelijk zit …

En jullie ? X

Crocs

Nickelson jas.

Trainingsbroek of out-of-bed-hair.

Al die dingen als nickelson jassen en crocs etc spreken voor zich mag ik toch hopen, die heb ik niet eens in huis :’)

Nickelson jas. Die zou ik eerst verbranden.

Ik zou nooit met een joggingsbroek naar buiten gaan, soms zie ik meisjes dat gewoon doen…

Ik zou nooit met een joggingbroek naar school/de stad/iets leuks gaan. Soms race ik wel eens erin naar de supermarkt ofzo, of met de hond een stukje lopen maar dat vind ik anders :’)

MET wat: ehm, well, ik denk niet dat er iets in m’n kast hangt waarmee ik niet over straat durf.

ZONDER wat (en wat TS blijkbaar bedoelt maar niet goed heeft omschreven :’) : telefoon, Moleskine, agenda, vijf pennen en en potlood, flesje water, boek

Hee leuk dat je het vraagt, ik heb er nog wel een aantal ! Kijk gerust rond xx

:"D

Volgensmij bedoelde ze het niet zo

Ik weet wel zeker dat ze het niet zo bedoelde :'D

hihihi

ja dat snapte ik al -.- :wink:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Van alles dat ik mijn kast heb liggen zou ik nooit in m’n pyjama naar buiten gaan, haha. In trainingsbroek vind ik niet zo erg, als ik 's morgens ff snel de hond uit moet laten ofzo. Ook zonder make-up of met een bad hair day ga ik best de deur uit, zo lang ik maar niet echt ergens naartoe moet (werk, school etc). Kleine dingen zoals ff snel naar de supermarkt zou ik best in m’n trainingsbroek kunnen doen. Ik geef daar niet zo veel om

juist…

dit is echt erg.

Ik ga eigenlijk met best veel naar buiten. Als ik een ‘thuis dag’ heb ga ik me echt niet helemaal mooi aankleden om naar de Albert Heijn te gaan… een joggingbroek volstaat dan ook.
Voor college zorg ik wel altijd dat ik er netjes uit zie. Vind het best wel raar dat sommige mensen daar half in hun pyjama naartoe gaan.

Vrijwel alles, hoewel met crocs, sokken in sandalen en dat soort afgrijselijke dingen toch niet.