met vriendin op vakantie maar geen zin

Heey,

(sorry ik wist niet waar ik dit bericht moest plaatsen)
Ik zit met een probleem; ik ga morgen mee op vakantie met mijn beste vriendin Wendy en haar 2 ouders, maar ik heb net ruzie met haar gehad omdat ze eerst nog naar wat vrienden van haar wil, zonder mij dus ik moet bij haar thuis wachten totdat ze terug is, wat ik nergens op vond slaan en ik zit nu met een kut gevoel en wil echt niet meer met haar op vakantie, alleen het is een vakantie, dus dat is best duur en mijn ouders hebben alles al betaald dus ik moet wel gaan.
Hebben jullie tips hoe ik het best met haar een hele week kan overleven zonder dat ze ruzie hebben/krijgen?

Alvast heel erg bedankt!
Anna

Denk eraan dat vakantie net bestaat om te genieten. Dus weg met zorgen en ruzies. Just have Fun! Daarbij gaan haar ouders ook mee, het zou raar zijn dat je voor hen ruzie maakt.
Btw een topic 1x plaatsen is genoeg

Ik zou het gewoon goed proberen te maken . Leek niet echt op zo erge ruzie dat je daardoor je vakantie zou laten verpesten.

Ik vraag me echt af wat je bedoelt met ‘haar 2 ouders’ :cold_sweat:

Waarschijnlijk gewoon haar vader en moeder

Ik zou er gewoon van genieten, als je merkt dat jullie weer tegen ruzie aanzitten ga je gewoon even weg.

Ik snap wel dat jij het vervelend vind, maar ik snap ook wel dat ze nog even naar andere vrienden wil die ze op vakantie niet meer kan zien, jullie hebben de hele week samen dus maak er iets leuks van! en ik snap echt wel dat jij het vervelend vind, maar ik weet zeker dat het helemaal niet haar bedoeling was om jou een vervelend gevoel te geven!

Zet je er over heen en maak er een toffe week van.