Met vakantie vrienden naar de Efteling

-

• titel is fout.
    moet zijn vakantie vrienden naar de Efteling

dubbelpost

Meegaan :’) En neem zelf een goeie vriendin mee?

Veranderd :slightly_smiling_face:

Oja, gewoon meegaan :slightly_smiling_face:

Ik zou gewoon meegaan! Waarschijnlijk is het hartstikke leuk!

Als zij ook vriend/vriendin meenemen kennen diegenen toch ook de rest niet? Hartstikke leuk juist, dat er meerder mensen meegaan! Gezellig!

Ik zou ook gewoon meegaan :slightly_smiling_face: Lijkt me leuk! En er zijn nog mensen die hun vriend/vriendin meenemen, die kennen de rest waarschijnlijk ook niet.

Doen hoor, zo leer je ze kennen. wordt vast gezellig :wink:

Gewoon meegaan gezellig toch.

Sowieso doen! Gewoon van te voren even tegen je vriend zeggen dat je graag wel even hebt dat hij je voorstelt aan de anderen, en je gelijk even betrekt in de gesprekken (tenzij hij dit altijd al doet, dan hoef je dat natuurlijk niet te zeggen) als je je daar over zorgen maakt. ( :

ik zou ook meegaan :slightly_smiling_face:

Leuk toch, zo kun je leuke nieuwe mensen leren kennen!

-

Ik zie niet helemaal in waarom je niet mee zou gaan, als hij nog niet beter is, terwijl hij dan zelf wel zou gaan?

Mijn vriend is pretparken gek en gaat heel vaak met groepjes mensen die hij van vakantie/internet of wat dan ook kent naar pretparken enzo, en dan ga ik ook wel eens mee. Als jij je gewoon open stelt en een beetje gezellig doet en je mengt in een gesprek dan wordt je echt geen 5e wiel aan t wagen hoor. Sowieso neem ik aan dat je vriend ook wel snapt dat jij hun nog niet kent enzo en je wel op sleeptouw neemt?