Met spoed: Gezocht kamer in Rotterdam!

Ken of ben jij iemand in Rotterdam die een kamer vrij heeft, verhuurd of een nieuwe gezellige huisgenoot zoekt?
Vertel het me! Ik ben dringend op zoek naar een kamer in Rotterdam.

Ik ga vanaf 1 september studeren aan de hogeschool van Rotterdam en de afstand is voor mij te groot en het is natuurlijk leuk om eindelijk je eigen leven te mogen leiden!

Dus als je toevallig nog een verre achternicht hebt of gewoon een broer of zus die toevallig iemand zoekt…dan zou je me echt verschrikkelijk blij maken!

Alvast bedankt:)

Ik zal rondvragen voor je, maar ik denk eigenlijk niet dat ze iemand zoeken. Ach proberen kan altijd :slightly_smiling_face:. Succes met je zoektocht!

Okay Thanks!
Je zou me ontzettend blij maken!

Haha, ik was ook al aan het denken om hier een oproepje te plaatsen voor een kamer XD
(upje dus)

sta je al ingeschreven bij de woningbouwstichtig?
ik sta ingeschreven (niet in rotterdam dan) maar krijg 2 keer per maand een woning aanbod per mail van huizen maar ook van kamertjes en kleine appartementjes

www.kamernet.nl

Ik had m’n emailadres daar ingetypt kreeg duizenden mails per dag voor kamers in Rotterdam… dus ik zou me als ik jou was daar ff inschrijven dan denk ik dat je zó een kamer hebt :wink:

succes!

ik heb echt geen idee, maar dat kamernet.nl lijkt me wel handig!
zie dit als een up^^

Ik neem aan dat ze daar al kijkt.
Je krijgt wel 10000 mails, maar je moet de kamer ook willen.
& natuurlijk uitgekozen worden.
Reageren kost trouwens ook bakken met geld!

sorry, weet niks. Maar heel veel succes, heb zelf een kamer vinden in Amsterdam maar opgegeven, ik heb er nu een in Haarlem.

Misschien is dat een tip, kijk ik de steden die er vlakbij zitten. Vaak kun je daar makkelijker en goedkoper een kamer vinden. Als je eenmaal in Rotterdam studeert kun je via via wel een kamer in Rotterdam zelf vinden :slightly_smiling_face:

Ik ben opzoek naar kamer in Deventer/Apeldoorn!

Sorry, ik wou alleen maar helpen
:cry: :cry: :cry:

Ze bedoelt dat heelemaal niet gemeen.
Ik snap ook niet waarom je het gemeen ziet overkomen, x’d
misschien heeft de topic starter wel iets aan.
& Ik ken niemand in Rotterdam.

Ik woon in Rotterdam, maar heb geen flauw idee…

Wat chocoolaatje zei, een kamer zoeken in een stad dichtbij. Leiden is er niet ver vanaf en daar kan je redelijk goed 'n kamer vinden. En inderdaad, als je dan eenmaal studeert in Rotterdam kun je altijd nog iets nieuws zoeken want dan ken je daar mensen, en met die contacten kom je ook eerder aan 'n kamer.

Bedoelde het inderdaad niet gemeen ofzo!

Thanks ladies!

Maar ik ben nog steeds op zoek:P

Anyone?

Geen idee. Ik woon al heel me leven in rdam, maar geen idee hoe je kamers kunt krijgen.
In de stad is erg lastig. Missch kan je proberen voor kamer in rdam zuid(wolphaertbocht, dortselaan (nieuw project), bijerlandselaan)? Via welke site, dat weet ik niet, sorry! missh effe googlen.

:sob::muscle:

:3 up

Kan je ook niet helpen. Omhoog dan maar :slightly_smiling_face: