Met rust laten of niet?

Hey meiden. Ik ben een stille lezer en ben hier dus nieuw omdat ik graag iets met jullie wil delen, ik wil graag jullie advies.

Ik ben afgelopen zaterdag met een paar vrienden naar een heel vet festival geweest.

Een paar vrienden en ik hadden een pil op (was mijn tweede keer) en hij viel niet zo goed waardoor ik niet meer kon lopen of praten. Dus mijn vriendin heeft me de hele tijd vastgehouden en we zijn uiteindelijk (toen het weer wat beter ging met mij) ergens tegen een hek gaan zitten op het gras, naast een hele leuke jongen (R).
Mijn vriendin is heel sociaal, ik ben nogal verlegen, dus mijn vriendin begon heel leuk tegen hem te praten en we gingen ons voorstellen aan hem. Hele leuke en aardige jongen was het, hij had ook gebruikt, dat kon je wel aan hem zien.
Mijn vriendin vroeg aan hem of hij een vriendin had, waar hij ‘‘Nee, ik ben vrijgezel’’ op antwoordde. Dus ik was blij natuurlijk.

Even later ging m’n vriendin even de tent ernaast binnen om de rest van onze vrienden te zoeken, en zei tegen die jongen: ‘Let jij even op haar? Ik ben zo terug!’ Waarop hij antwoordde "Ja, natuurlijk.’’

We begonnen heel leuk met elkaar te praten, en even later toen mijn vriendin terug kwam, kwamen de vrienden van die jongen er ook bij.
Ze stelden zich aan ons voor.
Een vriend van R (N) begon ook heel leuk met ons te praten en we vroegen aan hem of hij zijn nummer wou geven, en toen heeft hij ook meteen het nummer van R gegeven omdat R waarschijnlijk niet goed meer kon typen.

Dus een tijdje later raakte ik aan de praat met die vriend N, en hij vertelde me dat R een vriendin heeft. En dat sinds R met zijn vriendin heeft, hij heel erg is veranderd. Dat R eerst een heel lieve en gevoelige jongen was, en nu heel anders is geworden door haar.
N vertelde ook dat heel die vriendengroep de vriendin van R niet moet, en dat ze willen dat R van haar af komt. Dus N zei tegen mij: ‘‘Jij vindt R zeker wel leuk he?’’ En ik antwoordde met ‘‘Ja.’’ Nou zei N, ‘‘Dat is mooi dan, wij moeten echt van haar af. Zij verpest heel die jongen.’’

De rest van de avond hebben ik en een vriendin met twee andere jongens van die vriendengroep doorgebracht (W en C).
W vond mij wel leuk, en C vond mijn vriendin wel leuk.
Nou begon W mij dus ineens te zoenen, en ik wist niet zo goed wat ik moest doen want ik was mezelf niet helemaal meer en het maakte me niet zoveel uit wat er gebeurde.
Nu vindt W mij dus heel erg leuk, en ik hem niet.
Later op de avond stonden we weer bij die vriendengroep en W raakte mij de hele tijd aan, en R zag dat.
Toen R dat zag ging die meteen een beetje naar z’n vriendin toe staan.

Nou sprak ik die vriend van R, N weer op whatsapp net. En hij vertelde me dat R mij ook een leuk meisje vindt, en dat hij vond dat ik er goed uitzag en zo.
Ik heb hem ook al een paar keer gesmst, maar het probleem is dat hij niet zo veel/snel reageert omdat zijn vriendin hem in de gaten houdt (hoorde ik van N).

Nou weet ik dus echt niet wat ik moet doen, want ik wil niet het type meisje zijn dat tussen een relatie in komt. Maar die vriendin van R is dus echt geen leuk meisje, het gaat slecht tussen hun en ik ben gewoon echt verliefd geworden op R. Nu zegt z’n vriend dat R mij ook wel leuk vindt. Wat moet ik hier nou mee?

Sorry voor het lange verhaal, het zit me echt dwars en weet niet wat ik ermee moet doen. Bedankt voor het lezen anyway. (:

Misschien is het verstandig om dit over een paar dagen nogmaals te posten, ik denk niet dat je veel serieuze reacties zult krijgen nu

Vooral als je nog maar een kwartiertje lid bent. Nu ga ik niet eens de moeite nemen om het te lezen, ook al is dat misschien niet terecht.

Misschien handig om de letters even in namen te veranderen, want ik raak een beetje in de war.

Als ik jou was zou ik eens met R gaan praten. Zonder zijn vriendin. Of laat N met hem praten en laat hem duidelijk maken dat jij R ook een leuke jongen vind en dat zijn huidige vriendin niet veel goeds voor hem doet. Maar ik zou als ik jou was niet proberen hem van zijn vriendin ‘af te pakken’. Zorg dat hij het eerst uit maakt met haar voordat je serieus stappen onderneemt zoals daten of in een dronken bui zoenen.

Ik geloof dat dit serieus is, maar ben bang dat door de vele trollen er negatieve reacties komen. Anyways, ik kan lastig lezen zonder alinea’s (dyslexie, woorden worden wazig)

Ik zal die eerste twee reacties hierboven maar even niet serieus nemen. Dit is gewoon een serieus bericht, ook al ben ik nog maar net lid. Misschien wil ik wel gewoon even anoniem zijn? Maar goed. Je hoeft het niet te lezen hè, je bent niks verplicht.

@ sunflowerdream, dat is een goed idee, ja. Ik zat er zelf ook aan te denken. Maar ik ga hem ook echt niet van zijn vriendin afpakken, zo’n bitch wil ik echt niet zijn. Bedankt voor je serieuze reactie! :slightly_smiling_face:

Misschien even in alinea’s opdelen, leest makkelijker.

Ik zal het gelijk even doen.

Zo beter?

Ik denk niet dat dit zo’n goede timing is

Volgens mij is haar verhaal gewoon serieus dus dan kunnen we haar gewoon even helpen hiermee.

Je moet niet tussen die jongen en zijn vriendin gaan zitten, wat die vrienden van hem ook voor negatieve reacties op haar hebben en haar graag weg willen hebben. Als je iets wilt ondernemen met hem moet je eerst wachten tot het uit gaat tussen hen en dan kun je misschien een beetje met hem iets gaan doen. Voor nu zou ik hem gewoon met rust laten en hem proberen uit je hoofd te zetten, hij heeft nou eenmaal een vriendin. Dat gaat misschien pas over jaren uit (of helemaal niet) en dan zit jij te wachten op niks…

En als je met die vriendengroep om wilt blijven gaan moet je misschien ook even aan die jongen waarmee je gezoend hebt duidelijk maken dat je niks voor hem voelt. Anders krijg je daar ook nog ellende mee.

ja hoor :slightly_smiling_face:

Gelukkig zijn er nog meiden die ook normaal kunnen reageren.

Sunflowerss, je hebt waarschijnlijk wel gelijk. Ik ga niet achter 'm aan zitten als hij een vriendin heeft. Ik zie vanzelf wel hoe het loopt tussen hun, ik ga ze niet uit elkaar halen. Bedankt voor je reactie, hier kan ik wat mee! :slightly_smiling_face:

je moet bij die jongen uit de buurt blijven… zoiezo gebruikt hij drugsm net als jij… waar ik persoonlijk heel erg tegen ben. daarnaast hoor je toch dat hij liegt over het feit of ie n vriendin heefgt. denk dat als je hem gekust had dat hij terug had gezoend. Daar wil je toch geen relatie mee? straks doet ie t zelfde bij jou!

van een jongen met een vriendin blijf je af. Hij is gewoon een dombass… en verdiend geen vriendin

Waarom zou dit geen serieus verhaal zijn? :’)
Anyway, ik zou nu niet te veel achter hem aanzitten. Zorg gewoon dat je contact houdt en dat als het uit is jij de eerste bent die achter hem aan gaat :smirk: Want die vrienden vinden haar misschien niet leuk, hij blijkbaar wel anders was het wel al uitgeweest;) En in de tussentijd kan je het beste gewoon doorgaan met je leven & niet stil bij hem blijven staan

Niemand zei dat het niet serieus is, maar ik weet niet of jullie gister het forum gezien hebben, maar dat was dus niet zo’n goede timing, dus we wilden haar helpen door te zeggen dat het verstandiger was als ze het vandaag nog een keer probeerde, vandaar

Hij heeft een vriendin dus ik zou het even afwachten… Je moet er niet tussen gaan zitten

Wacht gewoon af hoe het loopt , hou gewoon contact met hem maar niet flirterig ofzo , als hij je écht leuk vindt zal alles vanzelf gaan .

Dubbelpost

Ik zou het op z’n beloop laten.
De jongen met wie je gezoend hebt is gewoon gebeurd. Je vindt hem niet leuk, dus jammer voor hem.
Wat R. betreft. Hij zal z’n vriendin niet snel verlaten, dus ga er niet vanuit.