Met poeder in de zon?

heehee :slightly_smiling_face:

ik ga volgende week op vakantie,
en ik weet dat je met foundation niet bruin wordt in de zon…
maar ik heb best wel last van littekens enzo. dus ik dacht dan doe ik gewoon een beetje poeder op mn gezicht om het te verbergen. maar wordt je dan nog wel bruin? of gaat de zon daar ook niet doorheen?

thank youuu
liefs
x

Ik zou als ik jouw was gewoon ‘naakt’ (je gezicht ofcourse) in de zon gaan.
Door de zon vervagen de littekens namelijk (’:

Hahahahaha, ik las op de een of andere manier ‘met mn poeper in de zon’. Dus ik dacht dat je een bruine kont wilde ofzo. Maar ontopic, ik heb geen idee, ik denk dat het wel een beetje uv-straling tegen zal houden. Misschien even zoeken op internet?

Ik denk dat poeder sowieso niet handig is, omdat je dan geen zonnebrandcreme meer op kunt smeren (wel van tevoren, maar dat hoor je iedere 2 uur te doen).

En wat maakt het uit hoe je er uit ziet op vakantie?

hahahah, gekkie!
ik kan het nergens op internet, dus dacht vraag het hier even! :slightly_smiling_face:

Trouwens, als je toch op vakantie bent, je kent daar toch geen mensen, dan kan je net zo goed zonder make-up in de zon? :slightly_smiling_face: Fijne vakantie trouwens!

Gewoon met zonder make-up overdags gaan, niemand die jou daar kent en je doet lekker een kleurtje op.
Als je dan 's avonds weggaat of uitgaat kun je wel wat opdoen

:grinning_face_with_smiling_eyes:

enkel kleren en zonnenfilters houden uv stralen tegen. Kan zelfs door wolken en ramen etc. Dus je kan best met poeder in de zon en nog bruin worden (:

Ja ik begrijp wat je bedoeld, dat denk ik namelijk ook.

Haha zie het nu pas, domme typfout, bedoelde dus gewoon zonder :stuck_out_tongue:

Ik heb dat ook, maar ik doe gewoon altijd foundation op, een beetje en ik wordt altijd best bruin door mijn foundation heen, en nee je krijgt geen kringen of wat dan ook, blijft gewoon normaal zitten, als je tenminste gewoon niet te veel op doet.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ot: Ik zou gewoon, voor de zekerheid zonder make-up gaan.

Met foundation op word je wel bruin, tenzij er SPF in zit. Dit staat er dan op vermeld.

Ik had vorig jaar ook poeder op, en ben gewoon bruin geworden hoor :slightly_smiling_face:

Zolang er geen SPF en dergelijke in je foundation/concealer/poeder/whatever zit, word je gewoon bruin als je in de zon zit hoor. Het gaat hooguit smelten waardoor het er nogal raar uit komt te zien (foundation tenminste) maar je wordt nog steeds bruin. :slightly_smiling_face:

dubbellllll

Er moet inderdaad gewoon geen SPF in je poeder of foundation zitten. Zit dat er niet in, dan wordt je gewoon bruin hoor.

Waarom zou je eigenlijk bruin willen worden als je toch niet zonder foundation of poeder de straat op gaat? Just asking haha.