Met OV naar Bobbejaanland

Hee!
Een paar vriendinnen en ik willen voor de verjaardag van een andere vriendin een dagje naar Bobbejaanland gaan. Weet iemand misschien waar ik kan vinden hoe je daar kunt komen met het OV? We gaan vanuit Helmond/Eindhoven. Ik heb echt al super lang gezocht, maar op de meeste sites kun je alleen binnen Nederland of binnen België kijken. En weet iemand dan nog hoe duur het ongeveer is? Ik had namelijk wel ergens het stuk in België gevonden met de trein, maar dat was 30 euro per persoon, dus dat is toch net wat te duur voor een dagje! :wink:
Alvast bedankt! =D
Kim

9292ov?

die ^

www.9292ov.nl …

Dat is alleen binnen Nederland, en Bobbejaanland is in België, dat is het hele probleem. :wink:

uhm in iedergeval kan je met de internationale trein naar Brussel of Antwerpen
die stopt bij Roosendaal. Misschien ook in Eindhoven maar dat weet ik niet zeker

http://www.b-rail.be/main/N/

ooit in bobbie geweest?
ik ben er geweest en vindt walibi honderdmiljoen keer leuker ^^ of de efteling (ok miss iets te childish but whatever)
ik zou naar walibi gaan (goedkoper en dichterbij)
maar als je perse naar bobie wilt gewoon met de trein naar belgie en dan via door de ov pakken, daar weten ze wel hoe je verder moet x

Ik ben er wel ooit geweest ja, maar dat is wel best lang geleden, dus ik kan me er vrij weinig van herinneren. :slightly_smiling_face:
Vanaf hier is Walibi wel verder, en we hebben kortingskaartjes voor Bobbejaanland, dus vandaar. :stuck_out_tongue: De Efteling is wel dichterbij, maar daar zijn we allemaal al 10 keer geweest ofzo, haha.
Bedankt iig!