Met Nat Haar Slapen.

Heey,
Als ik 's avonds mijn haar was, dan is het nog nat/vochtig als ik ga slapen.
En de volgende ochtend zit het totaal niet!
Dan heb ik hier een slag, daar een slag of zit er weer een vouw vlak bij
m’n hoofd.
Ik föhn mijn haar hiet, want dan wordt het dof.
Ik heb lang, steil, dik haar, dus het droogt heel langzaam.
De enige optie is of 's ochtends douchen of 5 uur voordat ik ga slapen.
En dat is ook niet altijd leuk.

Weten jullie misschien hoe ik kan voorkomen dat die vouwen in mijn haar komen?

Alvast bedankt.

Wooow. Ik vind het echt knap dat je zo kan typen xD Het leest alleen niet zo prettig. Dus als je zo vriendelijk zou willen zijn om voortaan normaal te typen, met alleen een hoofdletter aan het begin van een zin?
Ot: Gewoon 's ochtends douchen, en als je daar geen zin in heb je haar goed drogen voordat je naar bed gaat.

Er zijn geen andere opties buiten:

• 's ochtends douchen.
  • 6 uur van te voren douchen.
  • je haar föhnen.

dus maak een keuze.

gewoon eerder douche & niet elke dag je haar wasse

Je tekstje leest ongemakkelijk…
ik heb zelf veel, beetje dik, haar in slag en het droogt bij mij ook heeeel traag dat vindt ik echt stom, maar als ik het föhn met een borstel ziet het er leuk uit de komende dagen & ik zou als ik jou was mijn haren nog geeneens elke dag wassen.

in een knot draaien, dan zitten er overal gelijke slagen in die je er misschien smorgens uit kan borstelen. OF smorgens met een plantenspuit ofzoiets dergelijks, de plukken met vouwen een beetje nat spuiten en dan de vouw eruit borstelen.

Dankje, ik ga het uitproberen. :wink:

Ik heb de tekst leesbaar gemaakt voor jullie.

als je je haren voorzichtig föhnt na het douchen kan het best. Dus;

• Niet meteen doorkammen & föhnen als je uit de douche komt, eerst even wachten en daarna doorkammen & föhnen.
  • Als je een beschermend middel voor je haren gebruikt tegen de hitte wordt het ook niet dof. Ga eens bij de drogist kijken, ze hebben er genoeg voor!
  • Je moet je haren niet helemaal droogföhnen. Dáár wordt het dof van. Als je haren nog wat vochtig zijn moet je stoppen en je haar voor de rest gewoon laten opdrogen.
  • Maak een vlecht voordat je gaat slapen, je hebt dan wel een beetje golven, maar die kun je er gewoon uitkammen.
  • Je kan ook de plukken die niet zitten de volgende dag stijlen. Aangezien je al stijl haar hebt zullen dat niet alle plukken zijn, maar maar een paar plukken. Het stijlen duurt dan dus echt niet lang.

Succes ermee!