Met mijn hoofd bij m'n ex

xxx :bored:

Verder gaan met je leven net zoals C.

Niks meer aan te doen. Hij heeft een nieuwe vriendin, respecteer dat en laat hem met rust.
Je wil het vast niet geloven, maar op den duur komt er iemand anders waar je helemaal stapel zal zijn.

Inderdaad probeer verder te gaan en probeer die C te vergeten…

Verder gaan met je leven inderdaad en C vergeten.
Hij heeft een vriendin. Jij vindt later vast ook iemand waar je heel lang mee samen bent en allemaal leuke gezellige dingen mee kan doen!

Hij heeft al een vriendin.
ik snap dat je er nog moeite mee hebt,om C niet vergeten
maar je kan beter veder met je leven,hoe moeilijk ook voor je is.

Bedenk je dat op momenten dat je hem aan het missen bent, hij intussen leuke dingen aan het doen in met zijn nieuwe vriendin. Is misschien ietwat hard, but you need to go on.

Focus op jezelf, en niet op C.
Doe dingen die jóu gelukkig maken, wees bezig met je hobby, stappen met je vrienden, en dan komt er vanzelf wel weer iemand op je pad en dan denk je; C is vergeleken hem niks :wink:

Dankjewel allemaal! Ja het is waar, ik moet hem loslaten en verdergaan met mn leven… Hoe moeilijk het ook is, ik moet alleen even bedenken hoe ik dat precies ga doen… xx

Dit ja, tijd tijd tijd. 4 maanden is nog niet zo heel lang, ik denk soms nog heel vaak aan m’n ex (sommige perioden dan, het is bijna jaar uit nu) Uiteindelijk zal je weer zien dat er ook nog een heleboel andere leuke jongens rondlopen die zelfs beter zijn dan je ex!

Ik hou nog steeds van hem, en dat zit me dwars, want hij heeft nu al een andere vriendin.

Hoezo ‘nu al’ een nieuwe vriendin? Jij hebt toch ook alweer een vriendje achter de rug? Beetje vreemd.

Afleiding zoeken en zo min mogelijk over hem praten/roddelen met vriendinnen…

4 maanden lijkt wel lang, maar dat valt eigenlijk best wel mee… het heeft denk ik wat langer nodig voordat je echt over hem heen kan zijn. Misschien knaagt het gewoon wat meer omdat hij al een andere vriendin heeft.
Geef jezelf gewoon wat meer tijd en zoek, wat er al wordt gezegd, afleiding. Probeer jezelf niet te forceren hem te vergeten want dat komt echt wel vanzelf… En achteraf denk je gelijk anders.

Jij had toch nu al ook een nieuwe relatie??

Dan vraag jij je hoofd toch gewoon terug?

Als jij & C echt samenhoren , zal C wel terugkomen.
Hij zal ook inzien dat hij niet zonder jou kan.
Maar nu zou ik als ik jou was gewoon doorgaan met je leven.
Laat de liefde zelf komen & gaan.
Doe niets waarvan je weet dat je spijt gaat krijgen

d