Met mijn geld ''gold member'' op hyves !!!!

wtf, dat kan toch niet zomaar?
dan kan ik ook wel goldmember worden en een vals rekeningnummer zetten, ik geloof echt niet dat dat zomaar kan hoor o_o’

oh, en ik heb ook even gezocht voor dat telefoon nummer, maar hyves heeft er geeen volgens mij :astonished:

maargoed je gaat toch ook niet zomaar je rekeningnummer hier op girlscene zetten?
of heb je 't in een noté naar iemand gezet die wat van je gekocht heeft, dan moet je namenlijk gewoon even kijken welke mensen er in de afgelopen tijd wat van je gekocht hebben.

[b]
kan wel ! maar diegene stuurde zkr mijn naam ! anders kan het niet van mijn rekening af …
maar mijn vdr typte die rekening nummer in van waar het op is gestort in bij google.nl en toen kwam er eeen site

deze :
http://forum.gamer.nl/archive/index.php/t-53295.html

dat andere mensen waren bedrogen maar dat was 24,95 voor lexa.nl
maar bij was het maar 3,95 voor hyves
ik denk tog dat het iemand van hyves was
ik weet het niet zkr
maar je weet maar nooit ! me vdr gaat het geld terug boeken, en dan krijg ik het waarschijnelijk terug ! als het nog steeds gebeurt ga ik naar de politie !![/b]

tja het is maar 3,95 (gelukkig!) ik vind 't trouwens wel raar dat ze dan niet vragen of je inlogt op je bank, wat je normaal krijgt als je bijv. iets van internet besteld dan moet je altijd inloggen op je internet-account van je bank & dan krijg je tan code etc. etc. vind raar dat dat op hyves dan niet zo is :ö

ja dat wel ! gelukkig maar stel je voor dat diegene 2 maanden gold member ship nam …
anders was het meer ! XD
en gelukkig had ik niet veel op me rekening !
en voor hyves heb je geen banknumer nodig om lid te worden … want het is geen bestel site.
alleen als je gold member wilt worden.

oh wat zielig zeg , dat alles voor een gold member op hyves? OMG!

maar wat is gold member eigenlijk xD . (ben geen hyver.)

dan heb je meer smileys en kun je meer vrienden krijgen & je kunt zien wie je profiel bezoekt.

Da’s zo stoer :O. Dat wil ik ook!

je kan niet iedereen zien hoar ! alleen sommige die dat zo hadden ingestleld :stuck_out_tongue: ofzietss las ik op hyvess

Ik snap t nieeet :grinning:

Wat stom zeg! Ik ben zelf ook een keer goldmember geweest,vond het niet zo bijzonder,is nog duur ook.

Zwak wijf die het heeft gedaan. Te kansloos.

je moet toch altijd eerst een tancode invoeren voordat geld van je rekening afgeschreven kan worden?

Inderdaad nogal stom van diegene :S
Ik zou inderdaad eerst Hyves proberen te bereiken, maar ik weet ook geen telefoonnummer ofzo… Ik zou naar de FAQ gaan: http://www.hyves.nl/help/ en dan Misbruik > Beveiligingsrisico melden :slightly_smiling_face:

Klote voor je!, zou er wel melding van maken, is die gene nou gek geworden?

dat is alleen als je het stort maar als je het van je rekening laat afschrijven niet.

Suck ass :S
Weet je ook gelijk weer wat voor rotte appels er tussen kunnen zitten!

htpp://doerakos.mybrute.com

Ik zou hyves aanklagen zodat ze een betere systeem moeten hebben en daarna naar de politie gaan ( wie weet doet diegene het wel vaker? Of misschien dat de politie ervoor zorgt dat hyves een ander betaal-systeem krijgt ) Het is altijd proberen waard!

okee ! ik w8 ff af of ik mijn gled terug krijg ! en als het doorgaat ga ik zkr naar de politie !

xx