Met mijn geld ''gold member'' op hyves !!!!

hallo.
ik bn nadina en ik verkoop hier op girlscene !
maar iemand maakt er gebruik van !
ik geef alleen mijn rekening nummer aan mensen op girlscene zodat mensen het geld kunnen storten! ik verkoop al 1 jaar op girlscene en dit is de 1e keer dat ik ik dit zie !
iemand heeft met mijn rekening rekening nummer op hyves gezet zodat diegene een gold member werd !!
als ik er achter kom (en ik kom er achter) ga ik naar de politie !!!
als je het gewoon toegeeft gebeurt er niks maar ik wil wel mijn geld terugg !
dus je hbt de kans om mij een note te sturen dat jij het was ! want als ik er achter kom en ik ga naar de politie dan kan je gestraft worden !

Groetjes,

nadina

Hoe kan dat dan? moet die dan ook niet je pincode ofzo invoeren? of heb je alleen een rekening nummer nodig als je goldmember bent? srry voor de vragen heb geen hyves xD
maar vind het wel erg lullig voor je!

Huh.

Volgens mij heb je alleen een rekeningnummer nodig als het is gebeurd…
Vind het rot voor je. Zou gewoon naar de politie gaan, dit is echt een hele laffe en rot$%##$&! actie.

ja kijk je hoeft alleen toestemming te geven en je rekening nummer !!
ik geef nergens anders mijn rekening nummer dan hier aan mensen die iets willen kopen !!!

omgg

idd. vind het ook wel stom dat dat zo makkelijk kan bij hyves maar oke. maar heb je hyves al ingelicht aan welk profiel het bankrekening nummer is gekoppeld?

Tss… hoezo zielig omdat te gaan doen. Ik zou naar de politie toe gaan, want dit kan echt niet. Vind het echt lullig voor je! Succes hiermee!

Hyves moet je wel de profielnaam geven, want meestal staat daar een voor en achternaam bij; de politie kan diegene meteen oppakken lijkt het me?

Jahoor, ik geloof echt niet dat dat zomaar kan. Je kan vet makkelijk achter het rekeningnummer van anderen komen, zo simpel kan het toch niet wezen?

wel zielig als je zoiets doet…
ik hoop dat je degene die het heeft gedaan snel vind! Succes met zoeken!

Dankjulliee wel !!
ja zo te zien kan het wel !
k heb hélemaaaal niks gestort !!! alleen mijn vader doet dat ! en de 22e was het weg ! ik was dan op kamp ! en de 22e was het van mijn rekening af !

Ik denk dat je ook even naar hyves kan bellen dat ze het goldmember schap ongedaan kunnen maken

ja ik stuurde een e-mail !! maar die mevrouw ofz is pas de 27e terug ! en k stuurde een bericht naar die ene raymond maar die moet nog terug sturen !

WEEEEETT IEMAND EEN TELEFOON NUMMER VAN HYVES OFZO ? IK KAN HET NIET VINDEN !

OMHOOOGG ^^

wtf das egt kinderachtig gek :expressionless:

hmm, ik ben eens even gaan kijken he,
en het gaaat egt zo makkelijk,
je hoeft alleen maar je gegevens in te vullen, dus de politie kan zo achterhalen wie het is geweest. want je moet dus je rekening nummer invullen en dan akoord gaan.

Dus als ik jou was zou ik naar de politie stappen, je verhaal doen en dan is het afwachten wat ze eraan gaan doen.

Ooooh rot voor je! Ik zou zo vaak mogelijk bellen, mailen enzo

Wat een klootzakken hier op girlscene dan ö

Wtf, wie doet er zoiets. :open_mouth: