Met mijn ex gezoend.

Afgelopen zaterdag ging ik uit en kwam ik mijn ex tegen. (het is destijds uitgegaan omdat hij vreemdging en hij heeft mij daarna nog heel lang gestalkt op whatsapp) Ik had nogal wat gedronken en ik zag hem en vond hem echt knapper geworden. Als ik gedronken heb word ik nogal flirterig en worden mijn gevoelens altijd extra sterk. Ik merkte dat ik hem nogsteeds leuk vond en toen heb ik met hem gezoend… later heb ik gezegd dat we dit niet hadden moeten doen. Nu zit hij weer constant op whatsapp tegen mij te praten, ik negeer hem maar gwn maar eigenlijk is dat mijn eigen schuld want dan had ik hem niet moeten zoenen. Nou ga ik morgen weer naar de kroeg met kingsnight en ik weet dat hij ook komt dus ik weet me dan echt geen houding te geven… HELP!

niet/weinig drinken

en duidelijk zijn wat je wilt.

En het opnieuw proberen is geen optie? Gezien dat jij je nog aangetrokken voelt desondanks hij je zoveel aandacht geeft

Hij is vreemdgegaan en hij heeft haar gestalkt op WhatsApp. :’) Volgens mij zijn dat twee hele duidelijke redenen om het niet opnieuw te proberen. Iedereen blijft een zwak houden voor hun ex, betekent niet dat je het weer moet proberen.

Daarom vraag ik of het geen optie is? Je weet de achtergrond ervan niet

Het opnieuw proberen is echt geen optie… daarvoor is er te veel gebeurd.

Misschien de mensen waarmee je gaat maar even informeren hierover? Zodat ze je een beetje in de gaten kunnen houden en bij hem vandaan?

Dan hem inderdaad ontwijken, van de avond genieten en wanneer je hem ziet gewoon alleen hoi zeggen, of helemaal niets. en voor dat gestalk kan je hem niet blokkeren?

Kun je niet naar een andere kroeg? Lijk me niet dat je daar dan lekker staat. Ik zou in elk geval de hele tijd om me heen kijken of hij er niet is, zodat ik hem kan ontwijken als het moet. Ik zou dan niet gewoon van mijn avond kunnen genieten