Met leuke jongens whatsappen

Hoihoi,
Ik vind een jongen best wel leuk en heb ook zijn nummer. We whatsappten wel eens maar ik heb nu al een tijdje geen contact meer met hem. Normaal begon hij het gesprek en nu wil ik het gesprek best graag beginnen maar ik ben bang dat hij me irritant gaat vinden, opdringerig of dat het gesprek zo’n saai gesprek word en dan doodloopt. Hebben jullie misschien tips?
Alvast bedankt!
En als er spellingsfouten inzitten, sorry! Ik typ het op mijn telefoon.

Gewoon t gesprek zelf beginnen? Misschien vind die het juist wel leuk als jij dit keer het initiatief neemt ! En als t een beetje dood loopt gewoon doorgaan met vragen stellen, of iets grappigs vertellen wat is gebeurd.

Je merkt vanzelf wel of hij je irritant vindt, als hij kortaf gaat reageren bijvoorbeeld.
Als ik jou was zou ik vandaag een gesprek met hem beginnen, en morgen weer en daarna afwachten of hij begint met praten!

Jongens vinden het niet leuk om altijd het gesprek te beginnen, misschien test hij je om te kijken of jij het initiatief neemt? Vinden jongens af en toe wel leuk!

Wat ik vaak hoor van veel meiden en wat ook meestal bij mij het geval is dat jongens niet snel een gesprek beginnen ik weet zelf ook niet wrrm =S Je zal het idd zelf wel merken als hij het irritant zou vinden, zoals hierboven al iemand zei door bijvoorbeld kortaf te reageren.

Ja, als ze kort af gaan doen weet je genoeg