met lenzen naar het strand

hee, nou ik heb dus harde lenzen en als ik een dagje naar het zwembad of strand ga, doe ik eigenlijk nooit mijn lenzen in (heb -2.5 dus zie nog wel iets). maar nu ga ik dus een weekje met een vriendin mee naar zee met vinea, alleen ik vraag me af of ik dan de lenzen wel moet mee nemen; dat ik ze niet verlies of telkens bij elke zandkorrel die me ooginvliegt, mijn ogen keirood worden en tranen enzo…
hoop dat jullie kunnen helpen x

hee

ik ga altijd met mijn lenzen in naar het strand, maar ik heb wel zachte lenzen (ook 2,75). Ja als er een zandkorrel in je oog komt is dat best pijnlijk, zwemmen kan wel hoor doe ik altijd, gewoon voorzichtig zijn

xoxo

Ik heb ook harde lenzen, ik houd ze gewoon in naar het strand maar heb wel spullen bij me dat ik ze uit kan doen enzo, door de zekerheid. Zwemmen met lenzen doe ik echt niet want áls je er eentje verliest vind je 'm nooit terug.
Als je nog oude lenzen hebt kan je die misschien indoen bij het zwemmen.

ok, bedankt voor de reacties (:

Ik hou ze altijd in met zwemmen of het strand, gewoon oppassen en niet onderwater gaan. Ik heb wel zachte lenzen en ook -2,5.

dat is juist geen goeie typ vertelde myn opticien me, koop dan gewoon een pakje daglenzen voor naar het strand ofzo. die kan je daarna weggooien;) je ogen worden slechter als je je oude lenzen weer gaat gebruiken…