Met jongens omgaan.

Okay, een vraag van mij is eigenlijk hoe gaan sommige meisjes zo veel met jongens om, ik bedoel ik vind het persoonlijk heel lastig om met jongens om te gaan als vrienden gewoon omdat ik dan denk dat ik daar te oninteressant ofzo voor ben. Tenminsten de meeste jongens hebben allemaal vrienden om daar dan tussen te gaan hangen en gewoon ik ben er misschien ook te verlegen voor. En nu om van het ene op het andere moment met jongens om te gaan lijkt me ook heel raar, hoe doen jullie dat?

Ik heb veel jongensvrienden maar ik ben ook niet zo heel verlegen, gewoon beginnen over iets. In de meeste gevallen praten ze gewoon terug :flushed:
Praat ook eens over voetbal ofso:)

Het is tegenwoordig toch heel normaal om jongensvrienden te hebben. Met eentje ben ik zelfs hele goede vrienden en we doen veel samen. Zelf ben ik vrij stil en verlegen maar er zijn genoeg momenten geweest dat ik juist blij dat ik hem heb als vriend. Jongens zijn over het algemeen veel relaxter, kalmer, stressvrij en hebben niet zoveel aan hun hoofd en dat is precies wat ik nodig heb. Ook al zijn er bepaalde dingen dat je beter met je vriendinnen kunt bespreken gaat vriendschap niet om het geslacht maar met wie jij lol kan maken en wie er voor je klaar staat. Veel verschilt dat niet met meisjes buiten dat je niet echt over kleding, makeup en dat soort dingen kunt praten. Ik ben zelfs gaan beginnen met hardlopen door die vriend van me. Gewoon jezelf zijn en dan komt da wel goed :wink:

Misschien proberen om met een vriendin van je samen met jongens praten? Ik heb ook wel wat jongensvrienden waar ik gewoon goed mee op kan schieten en het is eigenlijk gewoon hetzelfde als een meisjesvriendin alleen zonder make up en geroddel haha :cold_sweat: