Met jongen naar de mc?

Ik zou dus zondag met een jongen naar de mcdonalds, want ik zei zo niet heel serieus: Dan ga ik je trakteren op mcflurry. Dus we zouden naar de mc, maar aan de ene kant durf ik helemaal niet t.t We zouden eigenlijk al eerder gaan, maar dat is er niet van gekomen.
Ik spreek hem eigenlijk alleen maar via msn, misschien 3 á 4 keer gezien zonder echt serieus met hem gepraat te hebben.
Ik heb geen idee wat ik dan tegen hem moet zeggen & ben echt bang dat er pijnlijke stilte’s gaan vallen oid. Maar aan de andere kant wil ik wel gaan, want anders komt het er nooit van en blijft het maar beetje praten via msn…
Ah damn, dit is echt dubbel. Gaan of niet gaan, help? :’’’’’)

Ik had dat ook, dat we bijna nooit hadden gepraat in het echt. En we gingen samen naar de bios, er vielen geen stille momenten! Het leek gewoon alsof we dikke vriendjes waren xD. Alles gaat gewoon vanzelf.

Waaaauw,
ik heb bijna precies hetzelfde XD
Ik ga dinsdag met hem naar mcdonalds. maar ik zie heb 1x per week ;p

Maar als er een stilte is, gewoon iets vertellen ofzo. Iets dat je gedaan hebt, waar je opeens aan moest denken, of wat je gaat doen. En meestal komt er dan wel een gesprek uit :wink:

toen ik de titel las dacht ik dat het zou gaan over of het leuk is om met een jongen als date naar de mac te gaan xD

maar ik zou gewoon gaan! elke meisje maakt zich hier druk om, het is juist goed dat je actie hebt ondernomen en niet eeuwig achter msn blijft zitten… geniet ervan en als het niet lekker loopt, geen hand vol maar een land vol :smiling_imp:

Ik ga het er zo meteen nog wel even met hem over hebben. Ik denk dat ik maar gewoon ga & wel zie hoe het loopt :’)

begin heel nonchalant, van; trouwens, ik had jou toch ooit beloofd om je te trakteren op een mcflurry? :grin:

en dan zie je wel enzo

ik dacht dat er stond ‘met jongen naar de wc’

HAHA ja dat dacht ik ook D_nice_one! :stuck_out_tongue:
Ik dacht ook al van “wtf? waarom zou je?” XD

haha. dat las ik ook xd.

Dacht ik ook :’)

Oke ja dat is herkenbaar.
zit nu ook in zo’n situatie :O!
maar ik zou dus niet weten je zou moeten doen want ik weet ut zelf ook nog niet ><!
Maarja sterkte.

Samen naar de Mac? Waarom in vredesnaam?

Misschien omdat de bios teveel ‘‘date’’ is en ze dat juist niet wil? [nog niet]
Weetikveel

Woo, dit heb ik ook wel is mee gemaakt. Alleen gingen we niet naar de mac ofzo.
ik had een jongen nog nooit gesproken, hij had me alleen via hyves toegevoegd en we hebben via msn verder gepraat.
Uiteindelijk hadden we besloten om af te spreken. Een vriendin van mij kende hem, anders had ik het niet gedaan.
Alleen had ik echt 10000x afgezegd, omdat ik zo bang was dat het niet leuk zou worden of dat er dus heel veel stitles zouden vallen.
uiteindelijk ging ik wel, en het was superleuk! we hebben echt heel veel gepraat en het leek alsof we elkaar al jaren kende en er viel geen enkele stilte.
Als het klikt zit alles wel goed.

Gewoon doen!

Gewoon gaan! Dat praten komt heus wel goed, dat gaat vanzelf (:

Heb afgezegd. Ik had eerder met dingen voor school moeten beginnen, want nu moet ik morgen zowat alles nog doen. Vind ‘t echt stom, alwéér tegen hem zeggen dat het niet doorgaat .__.’’

Voor een McFlurry :smirk:

aaaahw wat jammer!
zelf vind ik ‘school’ altijd een kutsmoes (niet lullig bedoeld hoor haha)
Ik zou toch nog een keer met hem afspreken, aangezien je zei dat je het wel graag wílt (:

Ik heb ook gezegd dat we sowieso een keer gaan :’)