Met jongen naar de bios, wel of niet?

Ik zit een beetje in twijfel over iets, en ik weet dat het uiteindelijk mijn eigen beslissing is, dat zei mijn beste vriendin ook al, maar ik wil toch graag jullie mening. Er is een jongen die ik nu al een tijdje ken, een maandje denk ik ongeveer, en hij was wel eens met de mensen mee waar ik ook mee uitga, dus met dezelfde groep, maar we hadden nooit echt met elkaar gepraat. Tot vorige week zaterdag. Toen heb ik echt anderhalf uur naast hem gezeten daarzo in het kroegje en gepraat enzo, beetje flirterig gedaan, want we waren allebei een beetje zat, maar goed, de volgende dag stuurde hij me een krabbel op hyves, de dag erna vroeg hij mijn msn en na elke dag praten mijn nummer. Maar nu vroeg hij dus of ik zaterdag wilde chillen, dat wilde ik wel. Maar toen later had hij het ineens over de bioscoop. Aan de ene kant wil ik wel graag! Maar aan de andere kant weet ik het gewoon echt niet. Ik weet helemaal nog niet echt wat ik van hem vind. Eerst vond ik hem echt leuk, maar nu hij ook interesse in mij toont lijkt dat minder te zijn geworden. Plus dat mijn beste vriendin hem nogal afkraakt, met: ‘hij is niet echt knap’, ‘niet je type’, ‘hij lijkt op dat sulletje ‘…’ maar dan ouder.’ Ik moet toegeven dat hij ook niet vreselijk knap is, maar de laatste tijd had ik nogal ervaring met jongens, eigenlijk alleen maar players, die beetje wilden chillen ditdat. Maar hij is anders, veel liever. Maar ik zit gewoon zo erg in twijfel. Denken jullie dat ik het dan beter wel of niet kan doen? Een andere vriendin van mij zegt: ‘Ja, je kan toch gewoon gaan, er hoeft niks te gebeuren’ maar ik weet nu al dat dat wel gaat gebeuren, en ik weet van mezelf dat ik daarin toegeef, als hij me zoent or whatever, ook al weet ik niet eens of ik dat wel wil of niet, ik ga er toch in mee… En nog iets, als ik dan naar de bios ga… ik heb daar echt geen ervaring mee, ik heb nooit een vriendje gehad en ben nooit naar de bios geweest met een jongen. Alleen maar wezen chillen met jongens. Wat moet ik weten of verwachten? Oké, wat raden jullie me aan? Sorry voor dit lange zeikverhaal.

Dus je overweegt o.a. om het niet te doen omdat je vriendin hem niet leuk vind? Trek je daar alsjeblieft niks van aan .

Als je er zeker van bent dat het niks wordt tussen jullie, dan zou ik niet met hem naar de bios gaan. Aangezien je denkt dat er dan wel wat zal gebeuren. Als je met hem zoent en hem daarna teleurstelt dan kan ik me voorstellen dat dat voor hem best klote is…

Hmm, ik zou gaan:P
maar ik zou hem wel van tevoren zeggen dat hij er niet te veel van moet verwachten en dat ik niet zeker of ik hem wel leuk vind/ga vinden.
Als hij dit okee vindt is er geen probleem en kan je een hartstikke leuke avond hebben. En er misschien een hele leuke vriend aan overhouden, want je moet niet jezelf laten tegenhouden door vriendinnen. Het komt allemaal vanzelf joh!

Nou, het is niet dat ik er zeker van ben dat het niks wordt tussen ons, want ergens hoop ik dat stiekem wel. Maar ik ben misschien vooral door mijn vriendin gaan twijfelen. Maar zij kent me wel heel goed, dus misschien heeft ze gelijk…

Tja, lastig. Ik zou wel gaan denk ik. Je vond hem in ieder geval wel een leuke jongen en je hebt niks te verliezen, toch? En dat van jouw vriendin vind ik raar: waarom kraakt ze hem af? Luister er niet naar, want dat beïnvloed jouw gedachten misschien. Want wat maakt het uit dat hij niet de aller knapste is? Het gaat erom dat het een lieve, leuke jongen is en dat je hem leuk vind, hij goed voor je is en je hem kan vertrouwen!!

Wat je kan verwachten is een echte date (flirten, hand vasthouden, knuffelen en zoenen) of een vriendschappelijke avond -dat ligt helemaal aan de signalen die jij af geeft (want aangezien hij jou wel ziet zitten, neem ik aan dat hij die signalen NIET afgeeft, haha).

niet geschoten is altijd mis, laat je niet beïnvloeden door je vriendin hierin!

Ja inderdaad, daar moet je je dus echt niks van aantrekken.

over de meningen van anderen zou ik me ( niet te veel ) aantrekken. Ik weet dat het lastig is als je vriendinnen je (toekomstige) vriendje niet leuk vinden, maar tot nu toe is dat weinig van belang.
Waar ik eerder over zou twijfelen is of de bios een goede date is.
De bios vind ik meer een romantisch uitje voor een verliefd stel. Als er n iet een film is die jullie absoluut nu willen zien, zou ik kiezen voor een date waarbij je elkaar eerst wat beter leert kennen. weet je ook meteen of de mening van je vriendin wel of niet terrecht is :wink:

Dankjewel voor de reacties!
Upje?

• Hoofdletters
  • Leestekens
  • Spaties
  • Alinea’s
  • Witregels

Dit heeft jouw stukje dus allemaal niet.

Die heeft ze wel, alleen hadden de leestekens wat beter gekund :’)

Ik weet niet of jij een beetje blind bent, maar volgens mij gebruik ik toch wel degelijk hoofdletters, leestekens en spaties.
En er is niemand die zeikt over het feit dat ik geen witregels of alinea’s gebruik, dus waarom jij wel?

Ik denk dat ze alinea’s bedoelt. & dat had ik namelijk ook wat fijner gevonden. Mja, geen zin om het verhaal te lezen.
Dus upje voor jou XD.

Ik heb er echt een hekel aan dat iedereen hier de laaste tijd iedereen verbeterd. Sinds wanneer is girlscene bedoelt om Nederlands bij te leren? Het is misschien wel handig als er witregels en alinea’s in de tekst staan, maar je kan de tekst toch begrijpen? of niet soms

Ik zou gewoon gaan, en dan kijken wat er gebeurt. Misschien issie wel heel leuk en wél je type en dan heb je een geweldige dag/avond gehad met hem.
Als hij niet je type is, weet je dat ook en heb je gewoon een gezellige dag/avond met een vriend gehad.
En als hij niet leuk is en hij probeert je te zoenen dan zeg je gewoon dat je niet zoent op een eerste date :stuck_out_tongue:

Ik zet het er puur bij, omdat een stukje in correct Nederlands meer reacties krijgt.

Wanneer het verhaal een grote aan elkaar gebreide lap tekst is, zullen veel mensen niet eens de moeite doen om het te lezen.

Vandaar. :wink:

Luister jij naar je vriendinnen? Meteen mee stoppen.
Je kunt toch gewoon gaan? Je zegt zelf dat je hem lief vind en als het niks is dan kan je toch gewoon zeggen dat je alleen vriendschap wilt.

Iemand moet het doen.

zie hierboven.

ga gewoon naar de film, daarna kun je gaan bedenken wat je verder met hem wilt.
oh, en ik zou tegen je vriendin zeggen dat ze ook gewoon blij voor je kan zijn.